Ollie @ work op de vroege zondagochtend+standfoto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: Ollie @ work op de vroege zondagochtend+standfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:32

Wat een leuk paard heb je weer onder je kont! Jullie zijn een hele leuke combinatie om te zien. Enneuhh succes de 7e! Die wintpunten zullen vast wel binnenstromen Knipoog

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 17:31

Renske_ schreef:
Dazenval werkt op mn werk super, bij zonnig weer dik 500 op een dag Bloos!
Thuis staat ie er nog niet zo lang, 1x 160 gevangen maar het is sinds ie er staat ook niet echt dazenweer geweest, hoop op een mooiere vangst als de zon weer schijnt en anders verplaats ik hem een stuk, dat kan ook veel schelen.
En Q en Wis en Desje gaat het slecht mee, staan alle3 al sinds eind april op de wei ivm blessure's. Heb er een hard hoofd in hoe t allemaal verder zal gaan met ze.. Verdrietig
Moet er nogsteeds gaan kijken maar zie daar een beetje tegenop, vorige keer dat ik er ging kijken had Wis zichzelf een nieuwe schieffel erbij getrapt en Q en des wilden niet eens naar voren komen...
Vandaar dat ik ook zo blij ben dat ik Ollie mag rijden Haha!

woow 500!! zoveel vangt ie er bij ons nog ni in 3 dagen!! misschien dat we hem dan idd een stuk moeten verzetten!

niet mooi dat het slecht gaat met de paardjes!! veel succes met ze iig! dan is het zeker super dat je ollie mag rijden!

helga1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 08:06

renske
Succes vandaag en ik hoor het wel hoe het gegaan is.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 10:26

Dank je! Ik laat het vanavond meteen weten!
Gister even goed geoefend op clubterrein daarna een leuke buitenrit gemaakt en veel gezien onderweg dus ze zou er klaar voor moeten zijn Haha!

Lauraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 14:22

Mooi paardje heb je daar!!!
Die standfoto's vind ik het leukste, maar de rijfoto's mogen er ook wel zijn hoor Vork .
Tja bij ons op de manege zijn er ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat dazen, om gek van te worden en dan te denken dat mijn vliegenspray op is. Ik en mijn pensionpaardje worden zowat opgevreten door die zoembeesten!! Verdrietig Knipoog
Nu ja nog veel succes met je leuk paardje!!