Veel succes samen ! En ik weet niet of je het al doet, maar eventjes VWNW rijden in het begin maakt alles lekker soepel dus het 'oppakken' voor het 'echte' werk gaat dan beter! succes!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel succes samen ! En ik weet niet of je het al doet, maar eventjes VWNW rijden in het begin maakt alles lekker soepel dus het 'oppakken' voor het 'echte' werk gaat dan beter! succes!!
Bedankt voor de tip.
Het is een 'haar' btw. (Dressuur welsh LADY aan 't werk
)
Candysnoepje schreef:Maar toch je kan beter een grote pony nemen.
Ziet er netjes uit, mischien iets meer rechtuit kijken. (Is ook niet mijn sterkste punt
) Voorderest echt leuk! Foto's in je profiel ook geweldig!
geen commentaar op je lengte hr! Zo zie ik er ook uit op mijn pony! Paard heeft er geen last van, zo te zien, dus is toch prima!
Even vergelijken..!
Girl007 schreef:Let wel op: Idd op je houding niet te ver naar voren buigen, op sommigen foto's heb je je ellebogen netjes gescharnierd en dan weer niet, en potjandorie je handjes netjes recht hé
Jantine_ schreef:Wat een super leuke pony!Ziet er netjes uit, mischien iets meer rechtuit kijken. (Is ook niet mijn sterkste punt
) Voorderest echt leuk! Foto's in je profiel ook geweldig!

sassrd schreef:geen commentaar op je lengte hr! Zo zie ik er ook uit op mijn pony! Paard heeft er geen last van, zo te zien, dus is toch prima!
Hoop dat je snel foto's keertje plaats van je lessen.. of iig van nuEven vergelijken..!
Maar we gaan langzaam aan de goede kant op
erg leuke pony heb je ! 

Haha