Naomie (v. zeoliet) @ longeerwerk met passoa teugel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Re: Naomie (v. zeoliet) @ longeerwerk met passoa teugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:00

luwaniej1 schreef:
heb het op stal gevraagt en hun wisten inderdaad dat tie ook anders moest maar dat doen ze niet doordat de katrollen dan tegen het paard ze mond kletteren, en dat de touwtjes ook makkelik glijden door het bit. heb er zelf geen ervaring mee omdat ik het dus altijd al "verkeerd" heb gedaan... maar ik zal het van de week eens proberen!

Ja das juist de bedoeling dat ze makkelijk glijden..
En dat klettert absoluut niet hoor. Je moet hem natuurlijk niet zoo los doen dat de touwen op de grond hangen.

Elodie1

Re: Naomie (v. zeoliet) @ longeerwerk met passoa teugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 22:33

Tooske schreef:
luwaniej1 schreef:
heb het op stal gevraagt en hun wisten inderdaad dat tie ook anders moest maar dat doen ze niet doordat de katrollen dan tegen het paard ze mond kletteren, en dat de touwtjes ook makkelik glijden door het bit. heb er zelf geen ervaring mee omdat ik het dus altijd al "verkeerd" heb gedaan... maar ik zal het van de week eens proberen!

Ja das juist de bedoeling dat ze makkelijk glijden..
En dat klettert absoluut niet hoor. Je moet hem natuurlijk niet zoo los doen dat de touwen op de grond hangen.

mischien omschreef ik het een beetje krom, maar ik bedoelde dus dat als je de touwtjes door het bit doet ipv atrollen dat dat net zo makkelijk glijd Tong uitsteken