Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
estherL schreef:Ik vind jullie alweer verbeterd Cleo.. ga zo door en leuk setje !
Sta je niet meer bij Van Baalen? dit is op CH Groenraven toch?
rianne67 schreef:He Cleo, ziet er leuk uit hoor! gaat steeds beter zo te zien... Train je nog wel bij Coby of is dat ook over?
knabbelgirl schreef:ha cleo ziet er goed uit joh! Mooi setje ook!
Waarom sta je niet meer op DVB?
_Nicky schreef:Ik volg jullie al een tijdje, en vind jullie een super leuke combinatie die het nog ver gaat schoppen! Je setje staat echt gaaf, en ik ben ook nieuwschierig waarom je daar niet meer traint.

anOukkj schreef:Heey! ziet er super uit! mooi setje. Je begint het te leren hahaha! Hoe gaat het met wedstrijden, of heb je even een stop? ziet er iig goed uit!. Zou je mij ook kunnen uitleggen waarom je er niet meer traint ? Ga zo door!
_Denise_ schreef:Heh, vervelend he, zo'n laars
Ik heb het dus ook heel vaak, daarom rijd ik er ook nooit mee.
Ik vind het er heel netjes uitzien !!!
Knap dat je al zo jong in het Z2 rijd, ik ben ook 15 maar ik droom nog steeds van mijn eerste B-wedstrijd.
Die laars is wel erg grappig ja. Rijtechnisch heb ik er niet veel op te zeggen verder. 
Veel sterkte met het inlopen van je nieuwe laarzen! Kir_Ples schreef:Leuke foto's Cleo!
Xxx Kirs
_karin_ schreef:Het ziet er echt heel goed uit! Die kleur staat je paard prachtig.Knap dat je al zo jong in het Z2 rijd, ik ben ook 15 maar ik droom nog steeds van mijn eerste B-wedstrijd.
Die laars is wel erg grappig ja. Rijtechnisch heb ik er niet veel op te zeggen verder.
Unfaithful schreef:Hé jij
Ziet er goed uit hoor. Mooi roze setje. Die laarzen, heheh.Veel sterkte met het inlopen van je nieuwe laarzen!
Bluem schreef:Ziet er goed uit!
Zie net in je profiel dat het er eentje van Investment is, mijn merrie ook.