Cassidy schreef:IK denk dat je dan toch wat meer aandacht moet gaan besteden aan de sacking out...ook en met name vanaf een hoger punt dan dat je er naast staat.
Wat bedoel je hiermee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:IK denk dat je dan toch wat meer aandacht moet gaan besteden aan de sacking out...ook en met name vanaf een hoger punt dan dat je er naast staat.
garny95 schreef:kijk ook verder dan aleen de angst van het paard, ik heb een merrie gehad, ook met problemen met opstijgen, wij waren er gelukkig vrij snel achter dat ze een schoftwervel met een trauma had, voor haar was het komplete paniek ( pijn) als we op haar rug gingen zitten.

Libera schreef:Ja dat denk ik idd ook, hij was eerst ook heel bang in de lange lijnen ed. Heb hem al vanaf een kruk staan poetsen en opzadelen maar dat is allemaal niet eng. Het is volgens mij echt zodra hij begint te bewegen word t eng voor hem. Daarom denk ik dat die pop wel eens kan helpen. Wat kan ik verder nog doen voor sacking out?
Cassidy schreef:Denk zomaar dat er een hele weg aan grondwerk voor je ligt....