Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maikiejj schreef:Heey!
Wist niet eens dat Devil weg was bij HV.. hij ziet er wel goed uit, erg leuk om te zien dat hij onder het zadel is!
Waar staat hij nu, al is vragen mag? In ieder geval veel plezier met deze schatje!![]()
En de meeste commentaar is al gegeven.
xx

lufpatries schreef:heey Laura,
Dat ziet er goed uit meid.
Devil loopt nu echt heel mooi en ontspannen.
Hoop echt dat ik vriendinnen met je wordt en we samen veel lol gaan krijgen met Zorreina en Devil (en Cheryl en Daantuh niet te vergeten)
XxX Kelly

Eef1400 schreef:Ik vind je veel te groot voor die pony.
Je beugels zijn ongelijk.
Het ziet er een beetje raar uit.
Maar dat is mijn mening.
saphire schreef:Net anky de tweede![]()
hahahha nee dat ook weer niet.
maar het ziet er zeker wel goed uit hoor zusje.
ik ben echt super bly voor je dat je voor devil mag zorgen!
en helemaal geweldig dat de eigenaar heel erg aardig voor je is.
je treft het maar weer![]()
beetje off topic maar okee.
xxx

Lauraapje schreef:Eef1400 schreef:Ik vind je veel te groot voor die pony.
Je beugels zijn ongelijk.
Het ziet er een beetje raar uit.
Maar dat is mijn mening.
te groot valt best wel mee hoor.
misschien lijkt het op de fotos maar ik kom nog maar net onder zn buik vandaan.

! 
Citaat:Je had ergens neergezet dat die net pas in ingereden en ik vind het toch beetje raar van die manege daaro dat ze jou erop laten rijden. Ik vind je er nog steeds beetje te groot voor en dat paardje is nog lang niet uitgeroeid. Een pony is pas na 5 jaar helemaal uitgegroeid.
leuke foto's hoor! Lauraapje schreef:te groot valt best wel mee hoor.
misschien lijkt het op de fotos maar ik kom nog maar net onder zn buik vandaan.
Eef1400 schreef:Je had ergens neergezet dat die net pas in ingereden en ik vind het toch beetje raar van die manege daaro dat ze jou erop laten rijden. Ik vind je er nog steeds beetje te groot voor en dat paardje is nog lang niet uitgeroeid. Een pony is pas na 5 jaar helemaal uitgegroeid.
bounty schreef:heey mijn knollies staan op dezelfde stal als deze ponyleuke foto's hoor!
Diamondss schreef:Jeetje zeg wat kunnen mensen toch zeuren !!!
Hallo !!! een dekje wat te groot is nou en laat dat kind als zij dit nou leuk vind dit geeft heus geen hinder voor de pony. Schattig toch net een bloemetjes gordijn.
En te groot echt niet hoor misschien iets wat aan de zwaare kant maar hier werk je heel hard aan en dat weten hun allemaal niet. duss allemaal niets van aantrekken.
En wat het scheef zitten betreft dit wordt ergt zwaar over dreven pfff. Je ziet duidelijk op foto 5 geloof ik dat je been te ver naar achter licht om een stelling te vragen.
Nou laura jij weer net zo goed als ik dat het hoog uit een gaatje zal schelen en dat het zadel gewoon nog niet helemaal goed licht en het dus nog wat naar links en rechts schuift.
Ik ben heel blij met je en de lessen die je bij daan volgt gaan ook super je denkt goed na voordat je iets doet en doet super je best. Daan vind ook dat je het super doet.
Maar mensen vergeten volgens mij dat je nog maar 15 ben en dus niet alles perfect kan zijn.
Je komt er wel hoor
xxx cheryl

dominiqueS schreef:ola
er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben over de grote van een dekje of iets anders, wtf
laura rijdt alleen met goede begeleiding dus wordt er overal op gelet.
zon pony kan dat echt wel aan, 2 of 3 in de week rijden een half uurtje
jullie doen net alsof ze er elke dag minimaal een uur opzit.
maar goed de beste stuurlui staan aan........wal...juist ja
je doet t goed hoor lauraaapje