Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... ze ziet er goed uit zeg!! Gewoon door blijven gaan inderdaad, jullie komen er echt wel.. fijn dat het weer wat beter gaat na alle ellende
Zeker als je bedenkt wat hieraan allemaal vooraf gegaan is en hoe het nu al weer gaat...... Toppie hoor! Sannie1980 schreef:als je op dit paard een harde hand hebt...kom je niet verder dan de heg vrees ik![]()
xx_Horsiex schreef:Ik vind ook dat je erg strenge handen hebt als ik zo naar de foto's kijk. Ik vind ook dat je op bijna alle foto's echte piano handjes hebt in plaats van ze recht op te houden.
Op de 5de foto lijkt het net alsof je teugels te lang zijn en je der wilt afremmen waarop je je handen en de teugels heel erg op je toe trekt.
Op de enerlaatste foto hang je wat naar voren, maar dat kan aan mij liggen.
Een moment opname is maar een moment, een klein stukje, dus ook ik betwijfel of de foto's veel moment opnames bevatten. Een serie moment opnames maakt het geen moment meer... Toch?
Veel succes en plezier nog.
kan ikzelf ook niet hoor! lolaaatjuhh schreef:Je hebt een stralend mooi paard en dan kijk je zo boos.Jullie hebben les, hebben heel wat achter de rug, ik vind dat het er nog goed uitziet. Inderdaad iets minder trekken maar dat heb je zelf ook al aangegeven.
NehnaDagmar schreef:Erg mooi paard! Ik kwam toevallig laatst een rijfoto van oma (?) tegen: Arlette. Succes verder nog

Je zegt wel dat je een foute handhouding hebt, dat zie ik. Maar ik vind je manier van rijden niet zo goed, ik vind dat je weleenswaar wat trekt in de mond van je paard. Z'n mondhoeken zijn op sommige foto's naar achteren getrokken. Probeer op te letten.Samsam schreef:Hoe kunnen jullie dat nou in godsnaam van de foto zien!

Pipo schreef:Mijn handhouding is werkelijk al 20 jaar een drama

?