Mijn paard gereden door Z amazone (marjolein88)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cookiee

Re: Mijn paard gereden door Z amazone (marjolein88)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:32

je paardjj ziet er leuk uit Haha!
mooie kleur zo Haha!

lotjebruun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:20

he lindsay toch? Jij reed vroeger ook altijd op warnaar op super bruno!! haha ik herkende je!
Leuk paard heb je nu!

Groetjes Lotte

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:29

QuickSilver schreef:
ziet er goed uit, erg leuk paard.. Alleen de bogen in de teugels is een aandachtspuntje voor de amazone. Knipoog

Hallo zeg, ze is pas een paar maanden onder het zadel hoor, moet ze dan al in de krul lopen met constante aanleuning?
Ik vind dat het er goed uitziet voor een paard dat zo kort onder het zadel is, op wedstrijd zie je ze slechter hoor. Grappige kleur voor een paard, dit zie je eigenlijk alleen bij ponys.
Veel succes ermee.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 21:33

lotjebruun schreef:
he lindsay toch? Jij reed vroeger ook altijd op warnaar op super bruno!! haha ik herkende je!
Leuk paard heb je nu!

Groetjes Lotte

klopt ik heb bruno een tijdje gehuurd Lachen

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:37

wat een rete knap paard zeg Wow! ik ben verliefd Ja

Heerlijk ook, hoe ontspannen hij loopt, lekker met de oren naar voren, zo zie ik het graag Ja

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 07:17

marietje27 schreef:
QuickSilver schreef:
ziet er goed uit, erg leuk paard.. Alleen de bogen in de teugels is een aandachtspuntje voor de amazone. Knipoog

Hallo zeg, ze is pas een paar maanden onder het zadel hoor, moet ze dan al in de krul lopen met constante aanleuning?
Ik vind dat het er goed uitziet voor een paard dat zo kort onder het zadel is, op wedstrijd zie je ze slechter hoor. Grappige kleur voor een paard, dit zie je eigenlijk alleen bij ponys.
Veel succes ermee.

we hebben haar nagemeten heb haar gekocht als 1.65 maar ze blijkt 158.5 te zijn net geen pony meer dus.. Maar ze toont veel groter Haha! ben er daardoor denk ik ook ingestonken hahah
Maar bedankt voor de reactie.. we kijken inderdaad naar het paard en daar het tempo van .. Ze hoeft van mij nog niet nagefelijk te lopen maar ze doet het zelf erg makkelijk dus dan pak je het op, dus er zit geen moeten achter Haha!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 08:26

1.65 of 158.5 is nogal een verschil zeg, maar het is net wat je zegt, sommigen tonen ook groter. Ik ken 2 E-ponys die 157 en 156 zijn, de eerste is vrij stevig gebouwd en de 2e is heel tenger maar lijkt dus veel kleiner terwijl het maar een centimeter scheelt. Zo te lezen zijn jullie wel goed bezig, rustig bekijken wat ze aan kan.
Laatst bijgewerkt door Ikima op 11-07-07 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

row_bow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 08:28

Je paard loopt lekker ontspannen hoor!
Ziet er heeerlijk uit zo!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 08:29

Ja is een behoorlijk verschil.. maar heb dat ik haar kocht nooit nagemeten dacht er word vast niet over gelogen over de schofthoogte.. en sja ik kan niet over haar heen kijken omdat ze zo breedt is .. maar nu bij de fokker hebben we haar gemeten omdat ik haar laat dekken door een pony hengst.. dus moesten we de maat even weten.. we hebben 2 keer gemeten omdat we allemaal niet geloofde dat ze eigenlijk zo klein was Haha!