Ziet er goed uit, ga zo door
(let alleen op dat je je handen niet te laag gaat houden!) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(let alleen op dat je je handen niet te laag gaat houden!) Joscaa schreef:Goed hoor, eindelijk een paard dat niet in de krul getrokken word op jonge leeftijd.![]()
Ziet er goed uit, ga zo door(let alleen op dat je je handen niet te laag gaat houden!)
Maar ze rijd hem tof
!
lonniejj schreef:leuke foto's kimmy! vind jou een dees een leuke combinatie.
commentaar is zo'n beetje allemaal al gegeven, ziet er toppie uit !
Dankjewel!Nadia_Mocca schreef:Leuke foto's Kim. Leuke Haflinger ook! Succes ermee!

ingelover schreef:vindt het een erg leuke haflinger om te zien
En het nageeflijk lopen komt vanzelf
Veel succes verder!!

Lovely1 schreef:Ziet er leuk uit, leuke haf ook fijn model!
Je houding is goed alleen draai je tenen naar binnen en probeer iets meer naar achter te gaan zitten zoals eerder ook al is gezegd. Goed dat je pas later nagevelijk wil gaan rijden, het contact en ontspanning is eerst veel belangrijker.
Bedankt!Joscaa schreef:Goed hoor, eindelijk een paard dat niet in de krul getrokken word op jonge leeftijd.![]()
Ziet er goed uit, ga zo door(let alleen op dat je je handen niet te laag gaat houden!)

Stravero schreef:Joscaa schreef:Goed hoor, eindelijk een paard dat niet in de krul getrokken word op jonge leeftijd.![]()
Dat wou ik eigenlijk ook plaatsenMaar ze rijd hem tof
!
ravellie schreef:Allereerst: wat een prachtige haf zeg
Maar ja, ik heb zelf ook een haflinger, dus dan is die reactie erg voor de hand he![]()
Het lijkt een beetje alsof je haf veel druk legt op jouw handen en zich uit de ontspanning trekt.
Mijn haflinger liep ook vaak 'sterren' te kijken en ik moest idd ook veel overgangen maken.

Wendy schreef:Leuke haf
Wat betreft je houding ga ik met stravero mee... daar moet nog een hoop aan gesleuteld worden. Verder zou ik die sporen eens af doen. Als ze niet voorwaarts is aan je been, los je dat niet op met sporen, maar met goede les
Wendy schreef:Leuke haf
Wat betreft je houding ga ik met stravero mee... daar moet nog een hoop aan gesleuteld worden. Verder zou ik die sporen eens af doen. Als ze niet voorwaarts is aan je been, los je dat niet op met sporen, maar met goede les

__Marloes schreef:De laatste foto is echt een mooie foto! Deesje is ook ontspannener gaan lopen Kimmy! Ga zo door zou ik zeggen!
Dankje Marloes!xDramaQueen schreef:Wendy schreef:Leuke haf
ik zie nergens een foto waar ze der hak optrekt om een por te geven? ze heeft haar benen netjes stil.
Ik vind het alleen wat jammer van je handen die soms ergens een ander leven gaan lijden en dat je wat naar voren zit, verder erg netjes,
Over de sporen is wel genoeg gezegd nu. Gerlin schreef:die laaste foto's zijn goed!!
waar staat je haf ergens? want ik ben wel een beetje bekend in oud-gastel, zelf kom ik uit fijnaart!
ga zo door

geluksvogel schreef:Ziet er goed uit, het lijkt op sommige foto's dat je naar rechts leunt, netjes recht blijven zitten en ik vraag me af waarom je met sporen rijd op zo'n jong dier? Verder een beetje op je handen letten en je tegen niet laten uitsteken maar recht houden. Ook lijkt het zo dat je kinbandje van je cap heel erg los zit?! En op de foto's lijkt het dat je rechterbeen miss door het leunen lager hangt dat je linker. Op verschillende foto's zie je dat. Even op letten dat je recht blijft zitten
)
Leuke haf is het
blacky4life schreef:je beugels zitten ongelijk..
Mazzel-meid schreef:Leuke combi zijn jullie, gaat vast en zeker helemaal goedkomen!
Ik kom snel eens een keer kijken (als dat mag?)
Vind het echt een stoere haf!!
Laat maar weten! Dankje!nobillity schreef:Ziet er goed uit hoorLeuke haf is het
![]()
Veel succes nog.

_Kelly schreef:hi kim ziet er harstikke goed uit hoor , ga zo door
stik leuke haf trouwens!

Valentijn schreef:blacky4life schreef:je beugels zitten ongelijk..
Leuk bericht, je kan toch wel wat meer vermelden.
Sorry hoor

Diesel54 schreef:wat een mooie haf!
IceEva schreef:Wendy schreef:Leuke haf
Voorwaarts aan mijn been is ze wel hoor, en ik rijd met sporen op aanraden van mijn instructrice en zij weet echt wat ze doet.
Wendy schreef:Niet dus.
Als mijn instructrice mij aan zou raden om bij een jong paard met sporen te rijden, dan kan ze meteen vertrekken. Daar zijn sporen niet voor bedoeld. Jullie zijn nog lang niet aan verfijning van de hulpen toe.
mennietje schreef:Ziet er goed uit!!!
En vooral als je nog maar zo kort bezig bent ,er kunnen natuurlijk nog een aantal dingen verbeteren maar ik zie dat je het commentaar al hebt gehad
suc6
p.s leuke kleur dekje !!!

Ik vind jullie echt een ontzettend leuke combi en iedere keer zie je weer vooruitgang