Blando at work (fotoshoot!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Moonwalker_

Re: Blando at work (fotoshoot!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:52

Ziet er netjes uit!!Leuke foto's!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 23:44

Overrrrrr je paard kijken.....

*grinnik* was nog niet gezegd he?

Maar Blando ziet er super uit! Het is ook echt een leuk beest. Hij was altijd al zo braaf in de manegelessen. Nou ja, hij heeft maar even in de lessen meegelopen. Hilde kocht hem toen al.

Ik was voor Hilde al gaan kijken. Maar ik ben toch weer voor een Cob gegaan.

Robbertcv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 08:19

Hee Leuk Paardje

Ik heb mischien wat tips.
De Teugels wat korter pakken mischien dat hij dan nog wat meer in knikt als hij aan de teugel loopt.
en mischien dat je een ander dekje op moet doen Tong uitsteken

En probeer anders te doen alsof je zijn oren heel mooi vind dan kijk je daar naar of doe een oornetje op dan kijk ej daar mischien naar Tong uitsteken Ik had hetzelfde probleem ook te lange teugel en ook naar beneden kijken dat kwam omdat mijn pony niet ana de teugel wou en dna keek ik steeds of hij nou eindelijk naar beneden kwam. Toen moest ik gaan rijden met mijn ogen dicht iemand longeerde mijn pony dan. Als hij dan naar beneden kwam dan moest ik ja roepen zo heb ik geleerd het te voelen. Nu kijk ik niet steed snaar beneden en voel ik het waneer mijn pony aan de teugel loopt. Lang verhaal maar mischien heb je er wat aan. Pling

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 09:26

Heike schreef:
Overrrrrr je paard kijken.....

*grinnik* was nog niet gezegd he?

Maar Blando ziet er super uit! Het is ook echt een leuk beest. Hij was altijd al zo braaf in de manegelessen. Nou ja, hij heeft maar even in de lessen meegelopen. Hilde kocht hem toen al.

Ik was voor Hilde al gaan kijken. Maar ik ben toch weer voor een Cob gegaan.

Hee Heike!
Bedankt voor de leuke reactie Haha!
Het gaat echt super goed met Blando hoor ! Pling
En ik ga nu voortaan overrrrrrr mijn pony kijken Clown
Ik had vrijdag les en ik ga er al steeds meer op letten.

Groetjess!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 09:40

Ik denk dat het meeste commentaar al gezegd is!
Maar wat een prachtig dier, ook erg mooi foto's Knipoog

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 09:57

Ik ben het wel eens met R_ajingo: pak je teugels wat korter. Je zit met je handen op je bovenbeen.
Verder ziet t er ontspannen uit.

Sorenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:27

Mooi paardje hoor! Glimt ontzetend mooi!
Dekje kreukelt alleen een beetje Haha!

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:38

xLuus schreef:
naadje24 schreef:
Ik ben van mening dat dit zadel helemaal niet bij de bouw en ligging van de ruiter past...
Het zou beter zijn als een zadel jullie beiden goed zou passen
;)

voor de rest een erg mooi dier...
vind alleen jammer dat ie voornamelijk zo nors kijkt..vind hij het niet leuk? of is hij altijd zo?

Er is niks mis met mijn zadel, hij is naar voren geschoven door het dekje.
Blando kan heeft snel rugklachten bij andere zadels.
Dus nee, ik koop geen nieuw zadel. Knipoog
Wel ga ik mijn beugels een gaatje langer maken!

Hoi!
Ik ken Blando ook nog uit de tijd dat hij van Hilde was en ik ken ook zijn rug. En die is inderdaad niet makkelijk. Maar toch ben ik het eens met bovenstaand commentaar.
Als je goed naar de foto's kijkt, zie je dat je je bekken niet goed hebt gekantelt. En trek eens een lijn van je hak naar de heup (dat moet één lijn zijn). Je onderbeen ligt veel te ver naar voren. En dat veranderd waarschijnlijk niet door je beugels wat langer te doen. Hoe ligt je zadel zonder bontje? Want ik denk dat het scheelt als het zadel wat verder over de schoft kan vallen (dat het zadel weer recht ligt, i.p.v. achterover gekantelt). Of is Blando's rug te gevoelig om hem zonder bontje te rijden? (heeft doorgaans te maken met verkrampte spieren)
Een nieuw zadel kopen doe je inderdaad niet zomaar. En vooral niet als het voor je gevoel goed ligt en je er geen problemen mee hebt. Maar hou bovenstaand toch in de gaten. Gewoon dat je je er wel bewust van bent. (Hou jouw rug en Blando's rug in de gaten!).

Verder mijn grote complimenten hoe Blando eruit ziet! Wat glimt hij onwijs mooi zeg! En er zijn volgens mij ook weer spieren bij gekomen.

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 11:58

Vonnie84 schreef:
Hoi!
Ik ken Blando ook nog uit de tijd dat hij van Hilde was en ik ken ook zijn rug. En die is inderdaad niet makkelijk. Maar toch ben ik het eens met bovenstaand commentaar.
Als je goed naar de foto's kijkt, zie je dat je je bekken niet goed hebt gekantelt. En trek eens een lijn van je hak naar de heup (dat moet één lijn zijn). Je onderbeen ligt veel te ver naar voren. En dat veranderd waarschijnlijk niet door je beugels wat langer te doen. Hoe ligt je zadel zonder bontje? Want ik denk dat het scheelt als het zadel wat verder over de schoft kan vallen (dat het zadel weer recht ligt, i.p.v. achterover gekantelt). Of is Blando's rug te gevoelig om hem zonder bontje te rijden? (heeft doorgaans te maken met verkrampte spieren)
Een nieuw zadel kopen doe je inderdaad niet zomaar. En vooral niet als het voor je gevoel goed ligt en je er geen problemen mee hebt. Maar hou bovenstaand toch in de gaten. Gewoon dat je je er wel bewust van bent. (Hou jouw rug en Blando's rug in de gaten!).

Verder mijn grote complimenten hoe Blando eruit ziet! Wat glimt hij onwijs mooi zeg! En er zijn volgens mij ook weer spieren bij gekomen.

Bedankt!
Ik ga er zeker op letten, en jawel ik heb mijn beugels 2 gaatjes langer gemaakt.
het komt als ik blando aanspoor, dat mijn knie omhoog gaat Knipoog
Er is niks aan de hand dus Haha!

hij ziet er super uit, en hij is lekker in zijn vel. Elke dag lekker vrolijk! Haha!

Robbertcv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 19:10

mooi beest