Vagebond en ik, hebben we vooruitgang geboekt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xXutopiaXx

Re: Vagebond en ik, hebben we vooruitgang geboekt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 07:56

Ziet er echt een stuk beter uit zeg!! Haha! Veel plezier nog voor zolang het duurt Verdrietig

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:48

Wow Else!!
Ziet er echt werkelijk super uit zeg!
Jammer dat het er nu weer bijna opzit. Maar 2 maandjes niet leasen en het is alweer september. Jammer dat je hem niet tijdens de vakantie kan leasen.. Hoewel je misschien zelf ook wel weggaat?

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 18:28

Zie ik hem eindelijk toch nog eens Haha!
Een leuke pony lijkt het me, alleen loopt hij niet echt aan de teugel, het lijkt op deze foto's eerder dat hij wel naar beneden komt maar heel erg aan je hand hangt. Kan een moment opname zijn, maar heb je daar nooit last van?
Ben jaloers op je, wil ook wel een pony leasen:+ En daarna ook nog eens naar een pontentiele FEI-pony kijken Gaaaap Elise heeft me weer helemaal bijgekletst Knipoog

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:54

Haha, Claire, jij mag niet jaloers worden, jullie hebben thuis ook een heeel gaaf paard, met aanleg voor spaanse pas he Clown.
Enne... Vagebond hangt niet (van wat ik gezien heb tenminste Knipoog), het toont zo, omdat ze hem wat lager ingesteld had en het daar iets oppakte denk ik Knipoog.

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:22

Ok, dan toch een soort momentopname Lachen