United-O (Houston) @ work na veulenbreak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

imposantje

Re: United-O (Houston) @ work na veulenbreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 11:57

Leuke merrie!
Het paard heeft een heel mooi beenwerk!
Succes zondag!

d0rien1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:40

Ik denk dat Paysbas bedoelt dat het er iets te gehaast uitziet in plaats van te langzaam. Tenminste zo komt het op mij ook een beetje over. Natuurlijk is dat niet heel goed van een paar foto's te zien, maar ze ziet er heerlijk voorwaarts uit, maar af en toe misschien net iets te gespannen en een beetje loperig. Met de vraag of ze jou tempo liep, bedoelde ze dus denk ik of je haar ook helemaal terug kan rijden naar een heel laag draftempo en daarin dan weer kan schakelen naar een hoger tempo, zonder protest of spanning.
Verder vind ik het er heel netjes uitzien! Actieve paarden zijn altijd fijn Knipoog

Midnight16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:07

Renée! Mij niets vertellen van je topic, foei Knipoog
Als we in Zuidlaren met een flinke tijd ertussen moeten rijden, zal ik dan ff foto's schieten van je L1 debuut? Haha!
Verder vind ik het er al erg fijn uitzien, doortrainen en dan idd gauw met Annelieke en mij in het L2 Cool

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 14:15

Hey!
Dankjewel voor alle berichten! Klopt, ze is idd soms erg heet, maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd goed over haar te spreken kan zijn na veel schakelen & tempowisselingen!
Helaas is de wedstrijd voor zondag afgelast in verband met dit slechte weer... Verdrietig
Volgende wedstrijd is pas zaterdag, zondag vervolgens ook weer een wedstrijd.
Sterre: ja, ik ben al een hele tijd lid maar snapte er niet zo veel van. Sinds vijf dagen heb ik mijn eerste foto's er op gezet enzo! Knipoog
Midnight: ik dach dat ik jou dat al verteld had... Bloos Ach gut I'm terribly surry!

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:27

Wat een mooi paard heb je onder je kont kan ook perfect lopen!

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 22:03

Hey, dankjewel!
Ben ik sinds kort ook achter gekomen... Bloos
Ik ben er bij toeval gelukkig tegenaan gelopen! Ik had het er vandaag toevallig nog over met een vriendin!:D