Even wat gas terug en straks weer knallen, komt helemaal goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinvdM schreef:Stoere foto's Mas!
Even wat gas terug en straks weer knallen, komt helemaal goed!
Heleen1988 schreef:Ik blijf je paard echt fantastisch vinden. Je zult het wel heel vaak horen,maar wat een prachtknol heb je onder je kont. Toevallig dat ik laatst nog een keer had bedacht, al lang geen foto's meer gezien te hebben van jouw Talent. Fijne foto's om naar te kijken. Je rijstijl komt vriendelijk over, ik vind je houding heel netjes en je paard heeft er plezier in! Jammer dat het nu even iets minder gaat, maar inderdaad zal een vakantie hem waarschijnlijk goed doen! Over een tijdje weer knallen! En plaats je snel weer eens foto's?

Citaat:En Randy ook bedankt, hij lijkt idd op zijn pappa
Hij is ook zooo groot, t kost gewoon nog wat tijd voor hij sterk genoeg is.
Hij doet echt super zijn best, daar ligt t niet aan.
We trainen lekker verder straks en gaan ons voor bereiden op t ZZ-licht.
*
echt wat een mooierd! mooie combie ook
kan alleen maar hopen dat hij net zo gaat lopen als die van jou
Hij lijkt echt heel fijn te gaan! 

)krumel schreef:het ziet er weer érg netjes uit hoor
Lijkt me trouwens verschrikkelijk lastig om zo'n groot paard goed rond te sturen, maar jij bent zelf zeker ook niet zo heel klein
Ik vroeg me ook af waarom je hem soms op trens en soms op stang en trens hebt. Vind de foto's bij beiden er goed uit zien verder dus daar niet van.
Het viel me trouwens ook op dat je je stangteugel op sommige foto's zo los hebt, heb je daar ook een reden voor? (ben gewoon benieuwd hoor)
Maargoed, érg gaaf paard heb je iig, en je rijdt zo te zien ook heel netjes.

!