Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SuperLiesje schreef:@ Banjer: Dankjewel! Het is ook absoluut mijn bedoeling om hem lekker ontspannen te rijden, ik vind het vooral belangrijk dat hij er plezier in heeft
@ Vicky_88: Komt helemaal goed! als het weer goed is, en ik vind een fotograaf
janouk schreef:Het ziet er lekker ontspannen uit.
2 tipjes:
Let op dat je zijn neus voor de loodlijn rijdt. Hij heeft de neiging iets achter de teugel te kruipen. Dat voelt dan lekker los, maar je hebt dan geen aanleuning meer.
Je kan volgens mij beter een sperriempje gebruiken. Dat ligt het bit rustiger in zijn mond.
Prinslover schreef:Lijkt me niks zeg een bak midden in een woonwijk. Kan echt iedereen kijken en doen, ik hou daar niet zo van hahaMaar opzich wel grappig. Vind het een leuke haf, die zelf al veel aanbied. Rijd hem gewoon lekker voorwaarts, met constant contact en een stille hand, dan komt het vanzelf wel helemaal goed. Heb je ook een ander zadel voor hem, van deze krijg je een beetje een stoelzit heb ik het idee? Verder loopt ie er keurig bij voor 2 maanden ohz.
Jotee schreef:Leuk beesie! Ziet er goed uit voor nogmaar 2 maanden onder het zadel! =)
Hoe groot issie eigenlijk?
blokje schreef:Leuk paardje! Ziet er goed uit.
Vraagje woon jij in de buurt van zwolle ff denken hoor...
plaatsje voor zwolle vanaf kampen..
Die bak komt mij bekend voor haha
Liiszle schreef:hahaha, hoe toevallig!
Mijn eerste grote paarden liefde, was een Haflinger met de naam floris
Ik heet zelf ook lisanne, en ben ook op 31-07 jarigben alleen jaartje ouder!
verder vind ik het écht een mooi beestje,en hij lijkt aardig te kunnen strekken zegloopt erg leuk voor pas 2 maanden onder het zadel!
je houding is ook netjes, probeer alleen soms iets rechter op te blijven zitten!
veel plezier er mee!
tinka__ schreef:Ziet er goed uit..
en Midden in een woonwijk zo te zien? Moet je wel goed opletten tijdens het rijden zeker ?