pharagirlke schreef:Born2BCrazy; net daarom dat ze de hulpen niet zou mogen leren via een forum
shauni; hoop dat jij geen Z cariere wilt met die pony(ooit)
Hoezo dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Born2BCrazy; net daarom dat ze de hulpen niet zou mogen leren via een forum
shauni; hoop dat jij geen Z cariere wilt met die pony(ooit)

) pharagirlke schreef:shauni; hoop dat jij geen Z cariere wilt met die pony(ooit)
Of hoe wilde je die uitvoeren als je paard vanzelf om springt?
Kzit nog niet aan de contra (eerst moet ik al die andere manieren van lopen corrigeren en idd als het al voorkomt dat ze op de diagonaal galoppeert springt ze vrijwel meteen om..
) Dus ik vrees al zoooo erg voor die contra...En t peerd kan er niets aan doen, want dat is tenslotte wat ze haar geleerd hebben!pharagirlke schreef:Born2BCrazy; jep, of de volgende eigenaar, kheb nl zo'n 'hoe leer je een wissel aan' paardKzit nog niet aan de contra (eerst moet ik al die andere manieren van lopen corrigeren en idd als het al voorkomt dat ze op de diagonaal galoppeert springt ze vrijwel meteen om..
) Dus ik vrees al zoooo erg voor die contra...En t peerd kan er niets aan doen, want dat is tenslotte wat ze haar geleerd hebben!
Kan hier alleen maar boos om worden eerlijk gezegd...Niet zozeer om dit topic maar om de manier van denken...

Sonja schreef:Shauni_Itica schreef:Mijn paard springt vanzelf over dus als ik op de X ben springt ze uit zichzelf over naar de andere galop.
Maar ik denk dat jij het beste in galop van hand kan veranderen en dan voor de x in draf en dan na de x waar in de goede galop.
En dan de hele tijd oefenen, je kan het ook in de hoeken proberen. Na een tijd snapt je paard het denk ik wel en springt hij hopelijk wel over. Maar het is een kwestie van oefenen en tijd.
Ik denk dat het ongeveer net zo effectief is om een boek over dressuur in zijn stal te leggen en te gaan hopen dat 'ie 'm leest...
*ziet het helemaal voor zich, paard met leesbrilletje op verdiept in de dressuurlectuur*
. ariiane schreef:Steeds achtjes rijden en op de x overspringen en hem dan naar de andere kant laten kyken waar hy eigelijk heen moet
ariiane schreef:Steeds achtjes rijden en op de x overspringen en hem dan naar de andere kant laten kyken waar hy eigelijk heen moet
poes schreef:Born2BCrazy: natuurlijk niet, ik denk ook dat dit alleen maar te begeleiden is via goede les.
Waar is de goeie oude tijd? toen ik hier nog zulke vragen stelde kreegk half bokt over me heen