maar soms ziet het er een beetje krampachtig uit...(qua houding)
maar hij loopt heel mooi vind ik
en gefeliciteerd met je punten en su6 verder in de Z2 of ZZL!
groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Je moet alleen echt aan je houding gaan werken, maar dit zeg je zelf ook al. Het ziet er soms op de foto's veel te onrustig uit. Succes. 
) 

Liezel1 schreef:daar is hij weer!!
ik had in het vorige topic al een reactie geplaatst..
geen idee of je die al gezien had..
maar mijn vraag was:
je rijdt nu met trens (wat ik trouwens echt súper vind!!) en daar reageert hij blijkbaar prima op! maar hoe ga je dat straks doen als je ZZ Licht gaat starten?
Dat is sinds kort veranderd.
Ytjuuuh schreef:Liezel1 schreef:daar is hij weer!!
ik had in het vorige topic al een reactie geplaatst..
geen idee of je die al gezien had..
maar mijn vraag was:
je rijdt nu met trens (wat ik trouwens echt súper vind!!) en daar reageert hij blijkbaar prima op! maar hoe ga je dat straks doen als je ZZ Licht gaat starten?
Je mag in het ZZ licht ook nog met een trensje rijdenDat is sinds kort veranderd.
Super leuke combinatie en veel suc6 nog!

More schreef:Ik was hem alleen voor concours en als hij dan mestvlekken heeft, was ik dat met water en wat shampoo (hele simpele paardenshampoo) de shampoo goed inwrijven met je hand en dan met water afspoelen..En mag ik vragen hoe jij m zo wit krijgt? Welk spul gebruik je?

maar over het algemeen is hij behoorlijk schoon
. (doe 2x per dag de stal)
... dus kan nog heel lang op trens rijden

hij schrikt heel weinig
hij durft langs de gekste dingen. (als ik hem aanmoedig en met hem praat
)

! 
TeeGee schreef:Ik vind jullie echt een hele leuke combi, volgens mij heb ik jullie zaterdag zien rijden. Vind het alleen jammer dat je af en toe zo achterover hangt.
of bedoel je dat je mij langs hebt zien stappen? Ik heb zaterdag namelijk een buitenrit gemaakt
(vrijdag was laatste proefdag van mij)
barokke paarden zijn nog steeds in de minderheid! 
Hij is tussen de paarden opgegroeid en heeft lekker kunnen spelen met soortgenootjes
hij was er vandoor gegaan en konden hem niet meer te pakken krijgen of zelfs uit de stal halen... wat een boefje he?

haha)
nog nooit problemen mee gahad.. kan door de stal heen kruipen, onder hem door.. kan achter hem zitten en zijn achterbenen knuffelen
hahaha (Dat deed ik natuurlijk niet toen ik hem nog niet kende! )

want als ik foto's terug zie van hoe hij eruit zag toen ik hem kocht... hij is echt heeel erg veranderd!
haha