Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Barmat schreef:Ik ben er niet bijgeweest, maar ik vind je toch wel wat onredelijk overkomen t.o.v. de juryleden. Heeft iemand dat keihard tegen jou beweerd, dat de jury jou laag gepunt heeft omdat ze jouw hele stal niet leuk vindt? Of omdat ze je niet kent?
Ik vind het nogal een gewaagde uitspraak, en alhoewel ik mij er heel erg van bewust ben dat juryleden niet altijd objectief zijn, vind ik toch dat je op moet passen om gelijk je conclusies zo te trekken
De foto's zien er niet onaardig uit, maar waarom mag er niks gezegd worden over je houding? Met een betere houding denk ik dat je nog hoger zult scoren, dus wellicht is het tóch iets om aan te werken
Barmat schreef:enne... als iemand zich al zó bewust is van haar houding... waarom verbetert deze dan niet? geeft wellicht stof tot nadenken?
Barmat schreef:Als je NIET tegen commentaar kunt, moet je GEEN foto's op HAW zetten, hoe vaak moet dit nu nog gezegd worden?
Sizzle schreef:Ik vind het mooie foto's en een mooi paard. Jammer alleen dat hij op een aantal foto's in de kaak lijkt te knikken ipv de hele hals welft, maar daar werken jullie vast wel aan.
Ook vind ik dat het geheel wat 'voorzichtig' overkomt, vooral de draffoto's lijken weinig 'power' te hebben. Misschien nog wat werken aan stoer en gedurft rijden en dan vliegen de punten je helemaal om de oren. Leuke combinatie.
Adil18 schreef:Jammer vind ik wel dat je opmerkingen maakt als "Hij liep niet fijn" en "De jury mag ons niet dus daarom heb ik niet voldoende punten".
Kijk, als ik nu alles even relativeer; jij geeft zelf aan dat er wat aan je houding scheelt, mogelijk loopt jouw paard daarom niet zo fijn als je normaal van hem kent...En als je paard niet zo fijn loopt (zoals je zelf aangeeft) kun je het de jury toch eigenlijk niet kwalijk nemen dat ze jou minder punten hebben gegeven dan dat jij waarschijnlijk doorgaans krijgt, toch?

heeft hij zeg!
Je hebt helemaal gelijk wat betreft dat als hij lekkerder zou lopen dat ik dan ook beter zou zitten
1 april startte ik ZZ licht in Almelo, waarvan ook foto's hier op Bokt hebben gestaan en die waren echt véél mooier. Was toen ook veel beter te rijden.
Vroeg afgelopen.. 

.
wanneer kom je weer eens langshupsen? 

Typisch menselijk om alleen het slechte te zien. Ik denk ook wel eens 'pff ......' (vul zelf maar in) maar ik denk het dan ook alleen. Die mensen zitten daar evezeer in hun vrije tijd. Wees blij dat ze er zitten; zonder jury's geen dressuur. 
Je hebt hem fijn aan het lopen ondanks dat hij wat sterk was. pharagirlke schreef:Vind het beetje gek...Lage punten (k*tjury) hoge punten...Helemaal geen commentaar.Typisch menselijk om alleen het slechte te zien. Ik denk ook wel eens 'pff ......' (vul zelf maar in) maar ik denk het dan ook alleen. Die mensen zitten daar evezeer in hun vrije tijd. Wees blij dat ze er zitten; zonder jury's geen dressuur.
Om positief te eindigen vind ik het een prachtig en imponerend paardJe hebt hem fijn aan het lopen ondanks dat hij wat sterk was.
.. 
!