FunkyMistiC schreef:Word het nog wat in Dokkum? I.v.m. wachtlijst enz
Het gaat de goede kant op, nog even wijken en dan na de vakantie L1 proberen?
Ik sta voor zaterdag op de wachtlijst, maar ga me opgeven voor zondag zal er zo heen bellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FunkyMistiC schreef:Word het nog wat in Dokkum? I.v.m. wachtlijst enz
Het gaat de goede kant op, nog even wijken en dan na de vakantie L1 proberen?
Ik heb maandag met les het wijken al aardig meegenomen, en dat wil ik nu in onze dagelijkse training hebben. Dus hoop na de vakantie in de L1 te starten.
sandyloverr schreef:Ik sta voor zaterdag op de wachtlijst, maar ga me opgeven voor zondag zal er zo heen bellen
Leuke combinatie! Het commentaar geef je zelf al, daar sluit ik me bij aan
Maar voor de rest, je pony loopt super hoor, ga zo door! FunkyMistiC schreef:sandyloverr schreef:Ik sta voor zaterdag op de wachtlijst, maar ga me opgeven voor zondag zal er zo heen bellen
Daar is iig nog geen wachtlijst, nou misschien heb je geluk
sandyloverr schreef:Ik heb gebeld, maar er is daar toch een wachtlijst, maar ze zou even voor me kijken wat ze kon doen.. en ze zei dat er grote kans was dat het werd afgelast
maar ze zei tegen me dat ik vanavond de startlijst en al maar even goed in de gaten moest houden. misschien gaat het toch ook wel door je weet maar nooit
maar het blijft nog wel even k u t weer dusja..
Het rijden gaat steeds beter, heerlijk gevoel geeft dat
Teziej schreef:Ben je rijk geworden?![]()
Whaha, mooi paard trouwens!
Dat heb ik ook heel lang gedaan,
Ja idd, het is errug lastig om naar voren te kijken als je naar beneden kijkt. Ik doe er alles aan om te veranderen, maar moet toegeven daar hou ik me niet altijd aan

Ik moet er nu erg omdenken, me houding me zit en iid me binnenhand omdat ik nu ook binnenkort naar de L1 ga, en het daar weer strenger is denk ik