Mooiste schimmel die ik ooit heb gezien

Jullie zijn een supercombi!!
(oke dit is heeeeel erg penny maar ik moest het ff kwijt
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Die van jou is echt super gaaf zeg, mooi rond en vol! Fijn dat je weer lekker met m kan trainen.
Commentaar geef je zelf al, heel veel succes met verdere wedstrijden Zofy schreef:Je hangt veel achterover, handen hoog, soms wel erg scheef en zo op de foto lijkt het net alsof je niet zo stevig zit. Je moet met je zit rijden, maar het ziet er bij jou soms wat overdreven uit.

esther_sonja schreef:Ik ben het hier niet mee eens![]()
Stevig zitten doet ze wel!
Ze moest altijd jonge paarden inrijden, en met bokken en steigeren viel ze er niet af!
Ongelooflijk, dat kind krijg je er niet vanaf !![]()
![]()
En vroeger op een shetje zonder zadel en hoofdstel, gewoon in de wei met cap op, keihard crossen, en als de pony in 1 keer stil ging staan, zat mevrouw er nog net zo mooi op
Dus daar is mijn mening absoluut anders over..!
En ik zie ook dat het bit nog op de normale plek zit dus hangen in de mond doet ze niet![]()
Maar goed dit is mijn mening..
( let op! niet aanvallend bedoeld ! )
). Het gaf een onstevig beeld, dit is moeilijk uitleggen. Maar de TS had zelf ook al gereageert op mijn post en ze had zelf ook al in het eerste berichtje geplaatst dat ze zelf vond dat ze wat meer op d'r zit gaat letten.
Super combinatie, je geeft zelf al het nodige commentaar!