(wist ik nog niet)
Op enkele foto's heb je je handen iets te ver uit elkaar.
kan natuurlijk aan de foto liggen.
(omdat je ze op de meeste foto's wel goed plaatst)
Leuke Fjord!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
El_Beauty schreef:Ik vind dat je op een niet al te best zadel net zo netjes moet kunnen zitten dan een zadel waar je opgepropt in zit.. dat is dus gewoon veel aan je houding werken dit heeft niks met zadels te maken.. ik heb vaker foto's van je gezien en vind dat je altijd nou ja altijd teminste vaak te ver naar achteren zit.. ook vind ik dit keer dat je benen wel een heel eigen leven leiden niet netjes aangesloten aan het paard.. verder vind ik het een mooi beest maar vind je inderdaad op taco veel mooier passen kwa lengte.. maar om de punten samen te vatten: " ik heb je wel eens beter zien rijden " nou veel succes in je gevolg wedstrijden zowel taco als perla..
Dit is dus niet zomaar een kwestie van aan mijn houding werken.
Kelly_Taco schreef:El_Beauty schreef:Ik vind dat je op een niet al te best zadel net zo netjes moet kunnen zitten dan een zadel waar je opgepropt in zit.. dat is dus gewoon veel aan je houding werken dit heeft niks met zadels te maken.. ik heb vaker foto's van je gezien en vind dat je altijd nou ja altijd teminste vaak te ver naar achteren zit.. ook vind ik dit keer dat je benen wel een heel eigen leven leiden niet netjes aangesloten aan het paard.. verder vind ik het een mooi beest maar vind je inderdaad op taco veel mooier passen kwa lengte.. maar om de punten samen te vatten: " ik heb je wel eens beter zien rijden " nou veel succes in je gevolg wedstrijden zowel taco als perla..
Als je mijn topics dan altijd bekijkt had je ook kunnen lezen dat ik iets aan mijn rug mankeer waardoor ik die steun nodig heb om recht te kunnen zittenDit is dus niet zomaar een kwestie van aan mijn houding werken.
Zaterdagavond heb ik iemand aan de bak gehad die me goed in het zadel heeft gezet, ik heb ongeveer 10 minuten zo kunnen zitten. Daarna hield ik het niet meer uit door de pijn in mijn rug.
Mijn benen heb ik al uitgelegd omdat ik een zadel gewend ben waarin ze vast liggen.
Het is dat Perla niet van mij is anders had ik je uitgenodig voor rondje, dan kun je voelen dat zij in combinatie met het zadel bijna onmogelijk in een nette houding te rijden is.
edit... even ter illustrering.
Hier een foto van mijn zus op Perla http://img167.imageshack.us/img167/2885/voltegf0.jpg
Zoals je ziet dezelfde houding in de rug als ik aanneem.
En mijn zus is iemand zonder rugproblemen
Zelfs zij kan dus in dit zadel niet recht op Perla zitten.
Gebruikersnaam is _rijkie_ daar kun je zien dat ze op haar eigen paard kaarsrecht zit.

leo03 schreef:Het ziet er verder goed uit hoor. Ik had je ook zien rijden op wedstrijd.
Maar het is geen excuus dat je benen niet goed liggen op dit zadel. Je moet op ieder zadel kunnen rijden. Je hebt dus een probleem met je rug maar dat hoeft nog niet te zeggen dat je benen dan niet goed hoeven te liggen. Het kan ook te maken hebben met je rug maar dat weet ik niet!
Perla is trouwens een mooie fjord om te zien!
Ketaki schreef:leo03 schreef:Het ziet er verder goed uit hoor. Ik had je ook zien rijden op wedstrijd.
Maar het is geen excuus dat je benen niet goed liggen op dit zadel. Je moet op ieder zadel kunnen rijden. Je hebt dus een probleem met je rug maar dat hoeft nog niet te zeggen dat je benen dan niet goed hoeven te liggen. Het kan ook te maken hebben met je rug maar dat weet ik niet!
Perla is trouwens een mooie fjord om te zien!
misschien dat je even beter in het topic moet lezen.
je weet misschien niet HOE ERG het is met der rug.
beetje stom om zo te reageren als je haar nooit in echt hebt zien rijden
Kelly_Taco schreef:edit... even ter illustrering.
Hier een foto van mijn zus op Perla http://img167.imageshack.us/img167/2885/voltegf0.jpg
Zoals je ziet dezelfde houding in de rug als ik aanneem.
En mijn zus is iemand zonder rugproblemen
Zelfs zij kan dus in dit zadel niet recht op Perla zitten.
Gebruikersnaam is _rijkie_ daar kun je zien dat ze op haar eigen paard kaarsrecht zit.

alcootje schreef:Nou, ik wil hier ook wel even op reageren.
Perla staat nu al een paar weken bij mij en ik ben haar dus aan het rijden.
Ik kan je zeggen dat het geen zitten is op haar eigen zadel.
Ik zit dan ook veel te ver naar achteren en je kunt je benen niet gemakkelijk stil houden.
Nu heb ik haar de laatste keren met mijn eigen zadel gereden en dat gaat een stuk beter.
Ik ben het dus niet eens met de mensen die zeggen dat je op elk zadel moet kunnen rijden.
El_Beauty schreef:Ik vind dat je op een niet al te best zadel net zo netjes moet kunnen zitten dan een zadel waar je opgepropt in zit.. dat is dus gewoon veel aan je houding werken dit heeft niks met zadels te maken.. ik heb vaker foto's van je gezien en vind dat je altijd nou ja altijd teminste vaak te ver naar achteren zit.. ook vind ik dit keer dat je benen wel een heel eigen leven leiden niet netjes aangesloten aan het paard.. verder vind ik het een mooi beest maar vind je inderdaad op taco veel mooier passen kwa lengte.. maar om de punten samen te vatten: " ik heb je wel eens beter zien rijden " nou veel succes in je gevolg wedstrijden zowel taco als perla..