Fjord Perla @ Wedstrijd M2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laira__

Re: Fjord Perla @ Wedstrijd M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:16

Wat leuk dat je met een fjord ook zo ver kan komen! Haha!
(wist ik nog niet)
Op enkele foto's heb je je handen iets te ver uit elkaar. Knipoog
kan natuurlijk aan de foto liggen.
(omdat je ze op de meeste foto's wel goed plaatst)

Leuke Fjord! Ja

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:20

Ik vind dat je op een niet al te best zadel net zo netjes moet kunnen zitten dan een zadel waar je opgepropt in zit.. dat is dus gewoon veel aan je houding werken dit heeft niks met zadels te maken.. ik heb vaker foto's van je gezien en vind dat je altijd nou ja altijd teminste vaak te ver naar achteren zit.. ook vind ik dit keer dat je benen wel een heel eigen leven leiden niet netjes aangesloten aan het paard.. verder vind ik het een mooi beest maar vind je inderdaad op taco veel mooier passen kwa lengte.. maar om de punten samen te vatten: " ik heb je wel eens beter zien rijden " nou veel succes in je gevolg wedstrijden zowel taco als perla.. Haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:22

braaf diertje,vind haar kleur erg mooi voor een fjord!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 15:25

El_Beauty schreef:
Ik vind dat je op een niet al te best zadel net zo netjes moet kunnen zitten dan een zadel waar je opgepropt in zit.. dat is dus gewoon veel aan je houding werken dit heeft niks met zadels te maken.. ik heb vaker foto's van je gezien en vind dat je altijd nou ja altijd teminste vaak te ver naar achteren zit.. ook vind ik dit keer dat je benen wel een heel eigen leven leiden niet netjes aangesloten aan het paard.. verder vind ik het een mooi beest maar vind je inderdaad op taco veel mooier passen kwa lengte.. maar om de punten samen te vatten: " ik heb je wel eens beter zien rijden " nou veel succes in je gevolg wedstrijden zowel taco als perla.. Haha!

Als je mijn topics dan altijd bekijkt had je ook kunnen lezen dat ik iets aan mijn rug mankeer waardoor ik die steun nodig heb om recht te kunnen zitten Knipoog Dit is dus niet zomaar een kwestie van aan mijn houding werken.
Zaterdagavond heb ik iemand aan de bak gehad die me goed in het zadel heeft gezet, ik heb ongeveer 10 minuten zo kunnen zitten. Daarna hield ik het niet meer uit door de pijn in mijn rug.
Mijn benen heb ik al uitgelegd omdat ik een zadel gewend ben waarin ze vast liggen.

Het is dat Perla niet van mij is anders had ik je uitgenodig voor rondje, dan kun je voelen dat zij in combinatie met het zadel bijna onmogelijk in een nette houding te rijden is.

edit... even ter illustrering.
Hier een foto van mijn zus op Perla http://img167.imageshack.us/img167/2885/voltegf0.jpg
Zoals je ziet dezelfde houding in de rug als ik aanneem.
En mijn zus is iemand zonder rugproblemen Knipoog
Zelfs zij kan dus in dit zadel niet recht op Perla zitten.
Gebruikersnaam is _rijkie_ daar kun je zien dat ze op haar eigen paard kaarsrecht zit.

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:29

ziet er mooi uit. ze is echt super gaaf.
ik had je gezien op de wedstrijd en ik vond der echt heel mooi Ja

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:02

Kelly_Taco schreef:
El_Beauty schreef:

Als je mijn topics dan altijd bekijkt had je ook kunnen lezen dat ik iets aan mijn rug mankeer waardoor ik die steun nodig heb om recht te kunnen zitten Knipoog Dit is dus niet zomaar een kwestie van aan mijn houding werken.
Zaterdagavond heb ik iemand aan de bak gehad die me goed in het zadel heeft gezet, ik heb ongeveer 10 minuten zo kunnen zitten. Daarna hield ik het niet meer uit door de pijn in mijn rug.
Mijn benen heb ik al uitgelegd omdat ik een zadel gewend ben waarin ze vast liggen.

Het is dat Perla niet van mij is anders had ik je uitgenodig voor rondje, dan kun je voelen dat zij in combinatie met het zadel bijna onmogelijk in een nette houding te rijden is.

Hier een foto van mijn zus op Perla http://img167.imageshack.us/img167/2885/voltegf0.jpg
Gebruikersnaam is _rijkie_ daar kun je zien dat ze op haar eigen paard kaarsrecht zit.

Ook ik heb een keer op Perla gereden, Zit zelf ook niet recht maar hang niet achter.
En op Perla merkte ik dat wel. Het zadel geeft gewoon geen enkele steun Knipoog

Kel ziet er goed uit ondanks dat Perla niet vooruit te branden was! Knipoog Lachen
Laatst bijgewerkt door _Fieke op 26-06-07 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:10

Ik volg je al een hele tijd op bokt en sta iedere keer weer met stomme verbazing te kijken hoe geweldig goed je ze aan het lopen hebt! Ik blijf het een prestatie vinden om met maar liefst 2 fjorden zover te komen tussen de paarden. Lang niet elke jury vind een fjord een "dressuurpaard" , maar om jou kunnen ze gewoon niet heen. Nogmaals compliment!

leo03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:44

Het ziet er verder goed uit hoor. Ik had je ook zien rijden op wedstrijd.
Maar het is geen excuus dat je benen niet goed liggen op dit zadel. Je moet op ieder zadel kunnen rijden. Je hebt dus een probleem met je rug maar dat hoeft nog niet te zeggen dat je benen dan niet goed hoeven te liggen. Het kan ook te maken hebben met je rug maar dat weet ik niet!
Perla is trouwens een mooie fjord om te zien!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:09

leo03 schreef:
Maar het is geen excuus dat je benen niet goed liggen op dit zadel. Je moet op ieder zadel kunnen rijden. Je hebt dus een probleem met je rug maar dat hoeft nog niet te zeggen dat je benen dan niet goed hoeven te liggen. Het kan ook te maken hebben met je rug maar dat weet ik niet!

misschien dat je even beter in het topic moet lezen.
je weet misschien niet HOE ERG het is met der rug.
beetje stom om zo te reageren als je haar nooit in echt hebt zien rijden Cool

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 07:31

Ketaki schreef:
leo03 schreef:

misschien dat je even beter in het topic moet lezen.
je weet misschien niet HOE ERG het is met der rug.
beetje stom om zo te reageren als je haar nooit in echt hebt zien rijden Cool

Uit de reactie kan ik opmaken dat hij/zij mij wel heeft zien rijden.

Dat je op ieder zadel moet kunnen rijden vind ik grote kul.
Dit zadel is alles wat mijn zadel niet is, dus ik kan er gewoon niet op zitten.
Ik hoef er dan ook verder geen reacties meer op.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:12

Kelly_Taco schreef:

Haha!

Ik kan op Perla ook niet normaal zitten idd, vooral in draf niet, galop wel Ja

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:50

Mooie fjord!Ziet er chiqea uit!

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:27

Nou, ik wil hier ook wel even op reageren.

Perla staat nu al een paar weken bij mij en ik ben haar dus aan het rijden.
Ik kan je zeggen dat het geen zitten is op haar eigen zadel.
Ik zit dan ook veel te ver naar achteren en je kunt je benen niet gemakkelijk stil houden.
Nu heb ik haar de laatste keren met mijn eigen zadel gereden en dat gaat een stuk beter.

Ik ben het dus niet eens met de mensen die zeggen dat je op elk zadel moet kunnen rijden. Bloos

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:28

Wat een aparte fjord zeg! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:59

alcootje schreef:
Nou, ik wil hier ook wel even op reageren.

Perla staat nu al een paar weken bij mij en ik ben haar dus aan het rijden.
Ik kan je zeggen dat het geen zitten is op haar eigen zadel.
Ik zit dan ook veel te ver naar achteren en je kunt je benen niet gemakkelijk stil houden.
Nu heb ik haar de laatste keren met mijn eigen zadel gereden en dat gaat een stuk beter.

Ik ben het dus niet eens met de mensen die zeggen dat je op elk zadel moet kunnen rijden. Bloos

Kan ze dan niet met jouw zadel starten Pling

Ik persoonlijk vind je ook mooier staan op Taco, maar dit is ook een mooi plaatje om naar te kijken Lachen
Ik vind het wel een beetje jammer dat je de voorlezer de schuld geeft van die -2, je hoort je proeven zelf te kennen en voorlezer is alleen ter ondersteuning Lachen

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 07:30

Ik heb mijn voorlezer ook niet de schuld gegeven hoor, schreef er alleen bij waarom ik -2 had.
Was hardstikke blij met de voorlezer en een foutje kan iedereen gebeuren Ja

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 07:35

Ziet er goed uit Kelly!!
Perla is echt zó gaaf Kwijl
Ik ben benieuwd naar kleine-E!

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 19:01

[[/quote]
Kan ze dan niet met jouw zadel starten Pling

Volgende week start ze 5 dagen en dan kan ze met mijn zadel rijden.
Verder wonen wij niet zo heel dicht bij elkaar, zodat wij snel even van zadel kunnen wisselen.

Nu Perla drachtig is is het ook niet zo slim om nu voor een ander zadel te gaan kijken.
Er zal best een ander zadel komen als ze weer in goede vorm is Knipoog

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 19:10

El_Beauty schreef:

ik ben het 100 procent met El_Beauty eens. Ja

evabokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 12:51

je hebt je paardje mooi lopen en je houding is ook mooi
let alleen wel heeeel erg op je benen...die staan als reuzekapstokken opzij! maar dat heb je eerder gehoord!
leuk team zijn jullie volgens mij;)

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 13:34

ik vind het reuze meevallen met hoe groot je bent. je benen zijn gewoon erg lang! dat heb je met pony's, echt heel vervelend..
als je de teugels korter neemt staat het wat mooier Lachen
verder vind ik perla echt een supergaaf dier, echte blikvanger Lachen

( is ze nu van jou? nee toch?)

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:19

Ik vind het ook wel meevallen, ik ga zeker geen commentaar geven op iemand die in het Z rijdt en normaal dus beter zit.
Bovendien vind ik dat het paardje netjes loopt.
Er zijn mensen die netjes zitten maar verder totaal ook niks kunnen met het paard, ik denk dat houding niet alles zegt en zolang je het paard er niet mee in de weg zit is het puur een probleem voor het oog.
Vind dat commentaar dan ook beetje overdreven, maar da's mijn mening.
Kelly, ik hoop dat ik strax met mijn halve fjordje ooit ergens een beetje in de buurt van jou prestaties ga komen.

groetjes

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:54

op 2 fotos steek je je benen een beetje af. verder vind ik de 1e proef als ik de fotos zie een beetje gehaast waardoor ze wat gespannen loopt de 2e proef vind ik zover ik kan zien wel super netjes, hier vind ik haar ook meer ontspannen lopen, dat achter over zitten stoort me verder niet echt heel erg, maar verder leuke combi en mooie aparte fjord, jullie komen er wel Knipoog

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:06

Zucht, ik vind dit deze topic echt stom. Ik vind dat je Perla echt goed hebt lopen, en ik kijk vaak genoeg bij je topics met Taco en dan vind ik je wel netjes zitten en rijden met rugklachten is idd erg lastig dus ik snap het probleem niet. Als je ergens pijn hebt, ga je dat toch ontzien? Nou, hetzelfde met je rug.

Ik vin het een fijn beeld!

Doqo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:09

Het ziet er leuk uit,
Probeer alleen wat op je tenen te letten.
Verder een leuke combi!
Groetjes,
Doqo