Welshcobfan schreef:Leuk leuk leuk!

Ziet er spectaculair uit!

Gefeli met de plaatsing en met de doorgang naar de volgende klasse! Die kleintjes doen het leuk

hoe oud zijn ze?
dank je wel!
De jongeste is 6 (je mag pas wedstrijden starten vanaf je 6de), de oudste 9 !
maxxie schreef:Leuke foto's! Veel succes op het NK, beloofd een spannende strijd te worden!
Dank je! Het NK wordt begin september gehouden, dus we hebben nog even de tijd om te trainen:P
lotjj92 schreef:leuk om te zien, ook onze manege is hier geweest!

Oh leuk, welke is dat dan?
Cishashka schreef:Ik heb zelf ook mee gedaan, Zit in het D6-tal van de waardruiters. Weet alleen niet hoeveelste we zijn geworden ( voor de prijsuitreiking weggegaan. )
Maar ik heb jou ook gezien TS, jij bent echt heeel goed! Het publiek was daar wel mee eens hoorde ik zo hier en daar

.
Offtopic: weet jij een site waar de uitslagen op staan?
Ja jullie waren al zoek haha:P. Leuk om eens mensen op bokt te onmoeten die ook wedstrijden voltigeren!
Draaikolk schreef:Wat een leuke foto's, ik doe het jullie niet na hoor.
Succes!
Dank je !
Winniiee schreef:oi,
Wij waren er ook en hadden ook weer een winspunt

In de D
tot het NK!
Evi ( v.v. de opsprong)
Oh ook gefeliciteerd! Hoeveel winstpunten hebben jullie nu ?
MyrtheJ schreef:Ik vind het er echt heel mooi uitzien. Heb ook wel eens gevoltigeerd, ben alleen niet zo lenig

.
Wat zit je haar mooi trouwens!
Echt niet

Doodeng, ik vind het al heel wat als ik op een groot paard durf te zitten, laat staan ook nog eens voltige oefeningen doen

We kunnen ook op de haflinger beginnen? 
Sanne_Kool schreef:Heejj dat team herken ik.
Ik heb ook een paar jaarbij hornedamme gevoltigeert.
Op zoefje en Stijn. Maar ben er af gegaan,, Jullie kunnen het wel goed zeg!
Dank je wel! Zoef wordt helaas niet meer gebruikt, die is een beetje te oud geworden. We hebben er wel weer een paar nieuwe paarden bij! 
SSDesign schreef:Ziet er goed uit hoor

! Ik was er zelf ook en heb jullie geschreven. Zit in voltigeteam de Wittegheit III
Dank je
! Bij welke jury schreef je?
melkbus schreef:Hé hardstikke goed gedaan, alvast succes op het NK, we komen zeker kijken. Mijn dochter zit in het E-team en heeft ook meegedaan. Helaas geen winstpunt. Volgens mij zaten jullie naast mij op de tribune je haar te doen.
1 opmerking: knipjes waarmee jullie het bandje om je hoofd vastzetten zijn voor mij beetje storend aanwezig (teamfoto). Verder zag het er goed uit! Je kan zien dat jullie er lol in hebben.
Dank je wel:)!
Okee bedankt voor de tip, ik zal het eens aan het team voorleggen:)
gorden schreef:voltige is echt gaaf!!!!!!!!!
Helemaal met je eens haha
Juppy schreef:Gaaf hoor. die foto's zijn top.
Onze club is ook geweest en waren ook in de prijzen gevallen ik geloof 3x 2 en 1x 5 en 1e bij de solo
Van welke vereniging zijn jullie dan? Gefeliciteerd ook dan
!