en milou heeft natuurlijk weer mooie foto's..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die van jou is niet heel erg verticaal gebouwd he? Geen moeite om hem opwaartser te rijden? missznaomi schreef:Wel een vraagje![]()
Wat is het merk van jou dekje?
Vind hem echt super mooi daarom
Verder, leuke combinatie jullie twee, tips zijn al gegeven

ienna schreef:ziet er goed uit! nog even en dan heb je zelf vast ook weer zo'n leuk paard om mee te rijden

! dat rood staat super!!
ziet er allemaal heel netjes uit! succes verder

PolosportJ schreef:Heeej een springgefokt paard die aan t dressuren is! Ziet er erg goed uit! Hij loopt mooi door zijn lijf en hij loopt al best opgericht op sommige foto's. Ik heb zelf ook een springgefokt paardje en vind het dan ook erg leuk te zien dat deze paardjes ook erg lekker kunnen dressuren!Die van jou is niet heel erg verticaal gebouwd he? Geen moeite om hem opwaartser te rijden?

dan gaat hij ettere
RedFlame schreef:Leuke foto's kyr, dat rood staat echt super.
Kan je Uno niet kopen

(denk ik)
arabiandevil schreef:wauw vet een mooi paard en een mooie bak! dat rood staat super!!
ziet er allemaal heel netjes uit! succes verder

lekker vel

rianne67 schreef:Leuk paard! Commentaar over je rug is al gegeven, daar ben
ik het helemaal mee eens, maar het valt mij ook op dat je jou
teugels erg lang laat en dan je handen boven je benen zet.
Suc6 ermee!

rianne67 schreef:Je kan ook niet altijd als een poppetje zitten....![]()
![]()

Julia_Romeo schreef:Kyrtjee eigenlijk mag je maa 15 fotos max.
maar leuke fotos hoor

kyra_1991 schreef:PolosportJ schreef:Heeej een springgefokt paard die aan t dressuren is! Ziet er erg goed uit! Hij loopt mooi door zijn lijf en hij loopt al best opgericht op sommige foto's. Ik heb zelf ook een springgefokt paardje en vind het dan ook erg leuk te zien dat deze paardjes ook erg lekker kunnen dressuren!Die van jou is niet heel erg verticaal gebouwd he? Geen moeite om hem opwaartser te rijden?
dankje
hij is eigenlijk erg maken met het rijden, af en toe wel erg heet...
maar je moet vooral niet in z'n mond gaan liggen hangen want dat vind hij echt niet leukdan gaat hij ettere
hij loopt ook dressuurwedstrijd, ik ga er zelf mee springen
kyra_1991 schreef:ik heb namelijk al 2 verrote foto's eraf gelaten van alleen mij hoofd
ik dacht: hmmm... die zet ik er maar niet op, dan schrikken ze allemaal