Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
VivaLaVida schreef:Ja klopt, zo rijd ik altijd, vind ik zelf fijner.
romatjuh schreef:VivaLaVida schreef:Ja klopt, zo rijd ik altijd, vind ik zelf fijner.
Maar is het dan niet zo dat je je handen vast/vaster zet dan op de 'normale' manier?

)
Heb het wel van emerdere mensen gehoord (waaronder een jurylid, een instructrice en nog wat mensen) maar heb er eigenlijk nooit aan gedacht door te vragen
Aangezien ik zelf mn teugels "normaal" hou en ik geen ambities heb om instructrice of jurylid te worden, hechtte ik hier niet zoveel waarde aan...
Vind het al leuk dat je de moeite neemt commentaar te geven en mn fotos te bekijken 
Ze houden imo vaak veel te veel vast aan ingeburgerde gewoontes, zonder verdere uitleg te (willen/kunnen) geven 
Allegra schreef:En dat begrijp ik dus niet, kunnen die mensen ook verklaren waaróm je dan je handen zou vast zetten? Ik wil altijd namelijk graag de onderbouwing weten voor ik iets klakkeloos aanneem
) maar in de hogere klasse maak je het jezelf wat moeilijker en dan is het nog moeilijker 'af te leren'.
met je buitenhand in de wending, zie alle fotos in de wending, maar vooral de 1 na laatste.
VivaLaVida schreef:Nee hoor, helemaal niet
Ik rijd ook wedstrijden en heb er nog nooit commentaar op gehad
Die pink is een keer zwaar beschadigd (toen ik van een rodeostier afdonderde)
en het doet pijn als ik mijn teugels tussen ringvinger en pink doordoe.