Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik vind het te grote best meevallen. Alleen op sommige draffoto's komt Maddy iets onder de buik uit, maar dat is ook alleen op de sta momenten . En het is zo lastig om een goedpassende ruiter te vinden die ook nog eens zo goed kan rijden
ben erg tevreden met Maddy, en qua gewicht kan het makkelijk! 
tijdens het halthouden stond hij nagefelijk, in principe zonder dat maddy het echt vroeg, dus dat was mooi meegenomen. Hij doet het tijdens het halthouden ook veel makkelijker, dus we oefenen het ook tijdens het halthouden
draf wil nog niet echt, maar op een bepaalde stapfoto (één van de eerste geloof ik) zie je ook dat hij wel al een beetje nagefelijk kwam, nog niet echt goed op dat stuk, maar het was geen sterren kijken zoals hij eerst altijd deed 
ja, vooruit kijken en rechtop zitten zijn de twee grootste punten waar we nog even goed aan moeten werken, komt vast en zeker goed

en die staart is inderdaad mooi he
dankje haha 
(grapje
) 

Lili schreef:haha, dacht het niet

denice schreef:leuk pony.
hij lijkt wat overbouwd maar oot ook erg groot voor een shetlander.
als hij niet diep mag tijdens halthouden zou ik zorgen voor een actiev pony in de stap en draf. nageeflijk lopen, en ook hierbij niet te diep. vanuit daar kan je dan werken aan het halthouden.
niet t streng je hand sluiten.
mar vooral veel oefenen, goed op de achterkant van je billen zitten en veel nageeflijke overgangen rijden!
succes verder!!
ZIET ER GOED UIT

Jaimyliefje schreef:overbouwd is dat de achterhand hoger is dan de voorhand.
ik vind het rijden er wel leuk uitzien,
de puntjes waar jullie aan moeten werken staan eigenlijk al genoemd.
misschien dat je net wat druk van de teugels af kan halen als hij eenmaal halt houdt. (iets waar ik zelf trouwens ook aan moet werken)

MyHorseGirl schreef:Wauw..! Ik heb een shet nog noooit zo mooi zien lopen..ZIET ER GOED UIT
Tuc schreef:Daar zullen we even op letten tijdens het rijden, bedanktoh, die is echt heel erg lief.
probeer je ellenbogen meer bij je zij te houden.
tuc
lief is hij zeker
maar wanneer je daar aan gaat werken, er wel voor zorgen dat ze zichzelf niet in de houding 'dwingt' dat ze haar lichaam op slot zet om in de goede houding te blijven,

Jaimyliefje schreef:ohja, iedereen zegt houding verbeteren etc.
nou, dat is ook zomaar wanneer je daar aan gaat werken, er wel voor zorgen dat ze zichzelf niet in de houding 'dwingt' dat ze haar lichaam op slot zet om in de goede houding te blijven,
dus nog wel ontspannen mee bewegen enzo..
Bedankt!

leeuwtje schreef:ziet er kei leuk uit![]()
mooie shet![]()
![]()

denice schreef:leuk pony.
hij lijkt wat overbouwd maar oot ook erg groot voor een shetlander.
als hij niet diep mag tijdens halthouden zou ik zorgen voor een actiev pony in de stap en draf. nageeflijk lopen, en ook hierbij niet te diep. vanuit daar kan je dan werken aan het halthouden.
niet t streng je hand sluiten.
mar vooral veel oefenen, goed op de achterkant van je billen zitten en veel nageeflijke overgangen rijden!
succes verder!!

Maar haar haar ellebogen gebogen houden is inderdaad een goede. We hebben al best een lijstje met dingen waaraan gewerkt moet worden, maar dat maakt niet uit. Dan hebben we tenminste iets om aan te werken!