Oakland@work in setje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oakland1990

Re: Oakland@work in setje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 10:08

Ik weet dat ik een erg strenge binnenhand heb, hier wordt aan gewerkt. @Flavia: da's idd het zadel van muffin, de BR is verkocht aan Katrien/Qira die dus ook de fotos nam.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 10:30

Lauss schreef:
Ik heb geen eerdere foto's gezien, dus kan het niet vergelijken.
Vind dit beeld over het algemeen niet echt prettig. Op een van de foto's valt er een knik in je polsen op, die moet er uit.
Verder kom je vanuit je tenen overeind met lichtrijden, dus of je moet dit vanuit je knieeen gaan doen, of beugels moeten een gaatje korter.
Met SB wordt je binnenhand te streng, die mag wel iets minder.
Ze loopt op sommige foto's teveel op de voorhand. & bij je bergop galop heeft ze te weinig buiging in haar hals om 'lekker bergop' te galoperen.
Ik heb gelezen dat je veel les neemt dus ik weet niet of je ook tips wilt Vork ?

VInd het wel een leuk paard & je past er qua maat mooi op. Ik krijg de indruk dat je een beetje 'agressief' rijdt. Setje staat haar goed! Ben benieuwd naar komende foto's Lachen !

Oakland is lichtjes overbouwd, en daardoor heel moeilijk bergop te laten lopen. MIjn handen zijn idd erg streng, hier wordt aan gewerkt. Ik heb erg veel last van mijn knieen, daardoor dat ik zo gek lichtrijd. Met deze stijgbeugels is dat al veel beter.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 21:14

Lauss schreef:
Ik heb geen eerdere foto's gezien, dus kan het niet vergelijken.
Vind dit beeld over het algemeen niet echt prettig. Op een van de foto's valt er een knik in je polsen op, die moet er uit.
Verder kom je vanuit je tenen overeind met lichtrijden, dus of je moet dit vanuit je knieeen gaan doen, of beugels moeten een gaatje korter.
Met SB wordt je binnenhand te streng, die mag wel iets minder.
Ze loopt op sommige foto's teveel op de voorhand. & bij je bergop galop heeft ze te weinig buiging in haar hals om 'lekker bergop' te galoperen.
Ik heb gelezen dat je veel les neemt dus ik weet niet of je ook tips wilt Vork ?

VInd het wel een leuk paard & je past er qua maat mooi op. Ik krijg de indruk dat je een beetje 'agressief' rijdt. Setje staat haar goed! Ben benieuwd naar komende foto's Lachen !

Ik heb zowel door foto's als in het echt gezien dat er zeker verbetering is in het rijden.
Af en toe vraagt Oakland wel om een wat 'strengere' aanpak, vooral als hij fris is.
Persoonlijk vind ik dus niks mis met deze foto's en al helemaal niet als je je bedenkt dat dit pas sinds mei een échte combinatie is!

Oakland is btw een ruin Knipoog

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 09:04

Zondag heb ik weer wedstrijd dus er komen zeker nog wel fotos.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:08

Ziet er goed uit hoor Ja En leuk paardje Ja Haha! Veel plezier nog Haha! !

Groetjes Evelien

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:26

Dankje Evelien!