marijkje1990 schreef:Lessen zit er echt niet in voor mij.. dat kan ik me niet vooroorloven en laat staan dat haar baasje iedereweek ergens heen wilt brengen.. Tenen en handen ben ik druk mee bezig en zit dan soms te diep daar in de gedachten.. Ik zou de volgende keer met spooren rijden wat ook niet echt supper helpt en dan foto's maken.. Mischien wilt haar baasje me wel les geven dat kan ook nog wel een optie zijn als ze het ook echt wilt. Voor de rest. Ze reed een jaar geleden altijd aan de teugel en bleef er dan ook in als ik de teugels gewoon los had hangen.. Dit is allemaal verknalt nadat ik 4 weken niet kon rijden en toen er iemand anders erg wilt had opgereden. Nu vertikt ze om alles te doen, mischien is het nog beter om helemaal op nieuw te beginnen met haar...
dan loopt ze ook niet goed aan de teugel, je moet altijd gewicht in je handen hebben en het moet niet zo zijn dat wanneer jij de teugels los gooit, dat de pony zelf in de krul blijft lopen.
Als je les krijgt, wil dat toch niet zeggen dat je ergens heen moet? Je kan ook iemand zoeken die aan huis komt. Desnoods les je 1 keer in de 2 weken ofzo, maar les kan geen kwaad. Dan heb je ook iemand die op jouw houding let, waardoor jij beter gaat zitten en de pony automatisch beter gaat lopen
En let alsjeblieft even op je zinsformulering. Niet haar baasje wilt, maar haar baasje wil etc
(ben lerares Nederlands dus irriteer me hier ontzettend aan, het lees ook niet fijn)