Jens @ Work (en ik kijk erg chagerijnig :o )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndoradoRedi

Re: Jens @ Work (en ik kijk erg chagerijnig :o )

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:37

Ik vind het een prachtig paard!
Tegen MiiGurl en dagmarS: Hij loopt inderdaad langer, maar Ania zei dat ze een beetje bang voro hem was. Dat meisje is 11 en zal waarschijnlijk nog helemaal nergens bang voor zijn. Dat is wel een verschil.
Verder loopt ie goed toch? Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:40

Ik zie nu ook op elke foto een slof., waarom zou je zoiets weg fotoshoppen? ik zou alleen doen als ik foto uit loet vergroten of zo en er echt niks meer van te zien was.
dat zo`n ukki eluek vind om groom genoemd te worden snap ik, mijn verorgster/leaser vind geweldig om te mogen zeggen dat het haar pony is, en trots papieren ( kopie) laten zien op school

edit, denk dat die slof ook veel mee te maken heeft dat ie beetje opgekropt loopt, probeer eens zonder te rijden

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:41

CrazyChild_ het is ook niet aanvallend bedoelt. maar ik zeg alleen dat ik hem bij dat meisje mooier vind lopen is niks mis mee toch ? Nagelbijten / Gniffelen
ik vind een paard dat wat langer in de hals loopt mooier dan een opgekropt paard.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 18:53

Lynn_Nikita schreef:
Ik zie nu ook op elke foto een slof., waarom zou je zoiets weg fotoshoppen? ik zou alleen doen als ik foto uit loet vergroten of zo en er echt niks meer van te zien was.
dat zo`n ukki eluek vind om groom genoemd te worden snap ik, mijn verorgster/leaser vind geweldig om te mogen zeggen dat het haar pony is, en trots papieren ( kopie) laten zien op school

edit, denk dat die slof ook veel mee te maken heeft dat ie beetje opgekropt loopt, probeer eens zonder te rijden

kan niet Haha!
ik heb maar op 2 of 3 foto's een slof om! die heb ik weggesoept. echt niet op alle foto's. het leren stukje bij de singel zit er wel nog, dus als je die ziet heb je gelijk.

Verder moet ie bij mij werken en bij mijn groom mocht ie lekker uitstappen.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:26

Verward Hoe kun je het leren stukje nou laten zitten..

Ik vind het paard er gespannen bijlopen met zijn hoofd. Het viel me meteen al op, maar ik zag later pas dus dat er een slof is gebruikt. Ik snap al helemáál niet waarom je zo'n ding gebruikt bij het losrijden.. Nagelbijten / Gniffelen Losrijden is er juist om het paard even warm te werken.. Ik zie mezelf al 's ochtends stram en wel m'n bed uit stappen en meteen een riem om me heen die m'n hoofd strak in een bepaalde richting trekt..! Blegh..
Je zegt zelf al 'ik ken Bokt' net alsof dit allemaal niet opvalt.. Het ziet er idd uit als een topic die gezeur uitlokt.

Veel plezier nog met je 4 pagina's lange zeurtopic.. Nagelbijten / Gniffelen

bembem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:28

Iedereen goed kijken naar de fotos hij loopt bij dat meisje van 11 mooier omdat hij daar geen slof heeft bij die foto heeft het meisje maar 1 teugel en bij de grote heeft het meisje/vrouw steeds twee teugels vast

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:31

bembem schreef:
Iedereen goed kijken naar de fotos hij loopt bij dat meisje van 11 mooier omdat hij daar geen slof heeft bij die foto heeft het meisje maar 1 teugel en bij de grote heeft het meisje/vrouw steeds twee teugels vast

Precies.. Dat zie je overduidelijk! ik snap ook niet waarom de TS hier over liegt. Verward

Volgende keer beter shoppen, meid! Go jij! Go jij!

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:35

Dat van de slof viel me ook meteen op! Je trekt hem echt met zijn neus op de borst, vind het er echt niet vriendelijk uitzien, sorry. Mijn paard was allang rechtop gaan staan.

Probeer echt wat meer lengte in die hals te krijgen en ontspanning, dit is namelijk niet goed voor hem.

Overigens vind ik het wel een hele mooie fries!!!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:41

Zoals ik al zei het paard is wel leuk, maar verder qua rijkunsten niet echt bijzonder. Haha! en loopt idd bij dat meisje veel beter, meer ontspannen. HAd eerst ook niet van slof gezien, maar aangezien je zoiets weghaald op foto's snap je denk ik zelf ook wel dat het niet echt handig is om op deze manier met slof te rijden Lachen

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:43

Dat van die slof had ik echt niet gezien Clown
Pas toen het gezegd werd en ik ging kijken.
Maar zoals de meeste mensen zeggen, bij het meisje loopt die veel beter: meer ontspannen langer in de hals neusje mooi recht op de loodlijn. Ja

Bij jou loopt die veels te veel in de krul, dus probeer daar aan te werken.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:45

Zucht na een paar keer snapt ze het wel toch?, mooi paard!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:57

laartjuh schreef:
Zucht na een paar keer snapt ze het wel toch?, mooi paard!

Wat moeten we dan zeggen.. Ts shopt dingen weg wat totaal onnodig is bij juist slofgebruik. En daarbij is het goed voor haar om te zien dat ze het dier meer ruimte moet geven zoals het kleine meisje (waarschijnlijk onbewust doet). Ik zie liever niet dat de slof zo gebruikt wordt en al helemaal niet bij het losrijden.

_showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:59

hmm waarom je die slof weghaalt snap ik niet, verder vind ik m wat opgekropt lopen!

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:20

Als je gaat photoshoppen moet je het goed doen, scheelt een hoop reacties Nagelbijten / Gniffelen Ik snap ook niet waarom je hem weg hebt gehaald, waarschijnlijk weet je zelf dus ook wel dat het voor je paard niet prettig is om met losrijden in een bepaalde houding getrokken te worden en was je bang voor reacties hier over!!

Verder een leuk beestje, probeer hem wat lager in te stellen en het geeft al een fijner beeld.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 20:41

goed bezig weer bokt Huilen van het lachen

bedankt.

Vork

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:41

Paard loopt in mijn ogen heel netjes, alleen ligt z'n hoofd meestal een beetje voor de loodlijn misschien 'm iets meer laten ontspannen)
Verder snap ik niet waarvan bokt zo'n drama maakt :s
Ok, bij het meisje loopt hij misschien ietwat ontspannender, maar ze stapt er dan ook alleen rustig mee.
Hou het een beetje kalm voor één keer

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 20:43

slof heb ik weggehaald om deze reacties. Ik heb hem omgehangen voor mijn vertrouwen en niet om het paard.
Daarbij rij ik niet op alle foto's met slof. maar watever Huilen van het lachen
ga vooral zo door, want volgens mij heb ik het nog niet zo geod begrepen Haha! Clown

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:48

Marloez schreef:
Verward Hoe kun je het leren stukje nou laten zitten..

Ik vind het paard er gespannen bijlopen met zijn hoofd. Het viel me meteen al op, maar ik zag later pas dus dat er een slof is gebruikt. Ik snap al helemáál niet waarom je zo'n ding gebruikt bij het losrijden.. Nagelbijten / Gniffelen Losrijden is er juist om het paard even warm te werken.. Ik zie mezelf al 's ochtends stram en wel m'n bed uit stappen en meteen een riem om me heen die m'n hoofd strak in een bepaalde richting trekt..! Blegh..
Je zegt zelf al 'ik ken Bokt' net alsof dit allemaal niet opvalt.. Het ziet er idd uit als een topic die gezeur uitlokt.

Veel plezier nog met je 4 pagina's lange zeurtopic.. Nagelbijten / Gniffelen

Hihi wat een vergelijking!!

Maar ik vind de foto's ook niet prettig, iets TE in in elkaar getrokken... Wellicht door dat er een slof om heen hangt, en ERG flauw dat je dat weg photoshopt! Alsof je Bokt kunt foppen, beetje kijker prikt daar door heen hoor!!

En als de slof voor jou vertrouwens is, waarom staat die dan zo strak? Je kan hem er toch los aan hangen, dan rijd je in elk geval nog zelf en als hij er van doorgaat heb je hem er zo bij Lachen

Minnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:49

Je plaatst foto's bij HAW, daarbij krijg je nou eenmaal commentaar, zeker als je liegt.

Ik vind overigens wel dat je een hele mooie fries hebt!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:50

Ania schreef:
slof heb ik weggehaald om deze reacties. Ik heb hem omgehangen voor mijn vertrouwen en niet om het paard.
Daarbij rij ik niet op alle foto's met slof. maar watever Huilen van het lachen
ga vooral zo door, want volgens mij heb ik het nog niet zo geod begrepen Haha! Clown

Ik zie volgens mij op elke foto een dubbele teugelvoering... maar goed.. het gaat er gewoon om dat hij niet ontspannen genoeg is en je hem meer ruimte moet geven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:57

Mag ik jou nu even heel serieus vragen waarom je foto's plaatst?

irmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:29

Ja inderdaad, wat wil je in hemelsnaam hiermee bereiken en lieg je Ooooveral over?? serieus op elke foto heb je gewoon een slof.. en niets tegen de slof hoor, maar waarom haal je hem weg? Ik zou dat elfjarige meisje maar als bijrijdster vragen als ik jou was..

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:34

Jemig wat een gezeur... Slof of geen slof wat maakt dat nou uit en miss vond ze zo de foto's mooier en niet iedereen kan goef shoppen. Ik vind dat ie lekker bij je loopt en ik zou ook een slof omdoen als ik hem opzadel.. Je gaat er echt niet nog een keer af om een slof er op te doen.. dan ga je lekker door rijden want anders is je paard weer tot heerlijke stilstand.. moet je overnieuw beginnen. Meis ga lekker zo door en doe waar je zelf zin in hebt!

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:39

leuk beestje! Lachen
ik kijk ook altijd chaggerijnig als ik aan het rijden ben
en dan iedereen die naar me zit te kijken,
gaat dan met een bigsmile zitte Lachen
zodat als ik ze zie dat ik ook moet lache Knipoog
maar binnen 2 seconde zit ik weer geconcentreerd te kijke Tong uitsteken

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:42

marijkje1990 schreef:
Jemig wat een gezeur... Slof of geen slof wat maakt dat nou uit en miss vond ze zo de foto's mooier en niet iedereen kan goef shoppen. Ik vind dat ie lekker bij je loopt en ik zou ook een slof omdoen als ik hem opzadel.. Je gaat er echt niet nog een keer af om een slof er op te doen.. dan ga je lekker door rijden want anders is je paard weer tot heerlijke stilstand.. moet je overnieuw beginnen. Meis ga lekker zo door en doe waar je zelf zin in hebt!

Ze heeft zelf gezegt dat ze geshopt heeft om zo bokt niet over haar heen te krijgen. En ze gebruikt haar slof gewoon niet goed... hij is er niet voor bedoeld om de kin op de borst te trekken. Je kan hem best omdoen bij het losrijden.. natuurlijk maar hou hem dan niet strak en gebruik hem alleen in geval van nood.