Tegen MiiGurl en dagmarS: Hij loopt inderdaad langer, maar Ania zei dat ze een beetje bang voro hem was. Dat meisje is 11 en zal waarschijnlijk nog helemaal nergens bang voor zijn. Dat is wel een verschil.
Verder loopt ie goed toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lynn_Nikita schreef:Ik zie nu ook op elke foto een slof., waarom zou je zoiets weg fotoshoppen? ik zou alleen doen als ik foto uit loet vergroten of zo en er echt niks meer van te zien was.
dat zo`n ukki eluek vind om groom genoemd te worden snap ik, mijn verorgster/leaser vind geweldig om te mogen zeggen dat het haar pony is, en trots papieren ( kopie) laten zien op school
edit, denk dat die slof ook veel mee te maken heeft dat ie beetje opgekropt loopt, probeer eens zonder te rijden

Hoe kun je het leren stukje nou laten zitten..
Losrijden is er juist om het paard even warm te werken.. Ik zie mezelf al 's ochtends stram en wel m'n bed uit stappen en meteen een riem om me heen die m'n hoofd strak in een bepaalde richting trekt..! Blegh..
bembem schreef:Iedereen goed kijken naar de fotos hij loopt bij dat meisje van 11 mooier omdat hij daar geen slof heeft bij die foto heeft het meisje maar 1 teugel en bij de grote heeft het meisje/vrouw steeds twee teugels vast

en loopt idd bij dat meisje veel beter, meer ontspannen. HAd eerst ook niet van slof gezien, maar aangezien je zoiets weghaald op foto's snap je denk ik zelf ook wel dat het niet echt handig is om op deze manier met slof te rijden
laartjuh schreef:Zucht na een paar keer snapt ze het wel toch?, mooi paard!
Ik snap ook niet waarom je hem weg hebt gehaald, waarschijnlijk weet je zelf dus ook wel dat het voor je paard niet prettig is om met losrijden in een bepaalde houding getrokken te worden en was je bang voor reacties hier over!!

Marloez schreef:Hoe kun je het leren stukje nou laten zitten..
Ik vind het paard er gespannen bijlopen met zijn hoofd. Het viel me meteen al op, maar ik zag later pas dus dat er een slof is gebruikt. Ik snap al helemáál niet waarom je zo'n ding gebruikt bij het losrijden..Losrijden is er juist om het paard even warm te werken.. Ik zie mezelf al 's ochtends stram en wel m'n bed uit stappen en meteen een riem om me heen die m'n hoofd strak in een bepaalde richting trekt..! Blegh..
Je zegt zelf al 'ik ken Bokt' net alsof dit allemaal niet opvalt.. Het ziet er idd uit als een topic die gezeur uitlokt.
Veel plezier nog met je 4 pagina's lange zeurtopic..
Ania schreef:slof heb ik weggehaald om deze reacties. Ik heb hem omgehangen voor mijn vertrouwen en niet om het paard.
Daarbij rij ik niet op alle foto's met slof. maar watever
ga vooral zo door, want volgens mij heb ik het nog niet zo geod begrepen![]()

marijkje1990 schreef:Jemig wat een gezeur... Slof of geen slof wat maakt dat nou uit en miss vond ze zo de foto's mooier en niet iedereen kan goef shoppen. Ik vind dat ie lekker bij je loopt en ik zou ook een slof omdoen als ik hem opzadel.. Je gaat er echt niet nog een keer af om een slof er op te doen.. dan ga je lekker door rijden want anders is je paard weer tot heerlijke stilstand.. moet je overnieuw beginnen. Meis ga lekker zo door en doe waar je zelf zin in hebt!