Sven002 schreef:Alleen ruiter heeft 1 winstpunt in de B nodig!
Hier in België niet. Je kan gewoon springen gaan starten. Je hebt alleen een ruiterbewijs B nodig. Dat kan je met ieder paard doen, vaak ook met manegepaarden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sven002 schreef:Alleen ruiter heeft 1 winstpunt in de B nodig!
Quirinake schreef:bedankt iedereen!
en die mooie laarzen komen nog, jullie zullen ze vast wel zien wanneer de winkel belt dat ze binnen zijn gekomenhet zijn Petrie Anky's
Heeft mijn zus ook
Er zijn idd nog plannen om dit paard verder uit te brengen. Vind het zoooo'n leuk paard

) Quirinake schreef:@maaykuhh: ja heb een tweejarige warkantmerrie! Leuk dat je een Saros hebt! Bij ons staat er op stal ook een vierjarige saros!
edit: heb ff in je profiel gekeken, is jouw saros die zwarte in jou profiel?

volgende wedstrijd.. ehmm ik heb gehoord dat 7 juli de volgende is maar moet ik nog even nagaan. 

? ken je amour
? vertel vertel

dus ben ik daar ook weggegaan 

Nou gepest worden, das niet mooi e
die is nog van een 'oude' klasgenoot van me geweest 
en idd, op juming beveren was het enorm moeilijk de lezers te horen, stond een lelijke wind :s Quirinake schreef:hhaha oké, maar ik kan het me niet echt herrinnerenNou gepest worden, das niet mooi e
![]()
Amour was idd van Julie, maar Yasmine (huidige eigenaresse) heeft ze van Julie gekocht
Heb haar gisteren nog gezien, is zaterdagochtend ook gestart met een vierjarige! Heb je haar niet gezien?

Ziet er heel netjes uit. Ik zou niet zeggen dat het je debuut met dit paard was.
Succes verder nog!