Eerste rijfoto's van mn verzorgpony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Selma204

Re: Eerste rijfoto's van mn verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 19:44

love_liberty schreef:
eerst commentaar Tong uitsteken zorg dat je in een rechte houding zit! netjes rechtop! handen recht op en netjes voor je houden. misschien stijgbeugels wat langer? ik weet niet of dat help hoor?

Leuke pony! als je nog een paar dingen verbeterd, ziet het er erg leuk uit.!

Ik weet het op veel foto's zit ik vet maf Tong uitsteken zo zit ik normaal niet hoor Nagelbijten / Gniffelen
En je bent trouwens niet de eerste met commentaar Tong uitsteken en mn handen had ik de hele tijd omdat ze hyper was en ze trok de hele tijd aan de teugels [doe "boef" Tong uitsteken]
Vork verder wel bedankt Ja ik wou al proberen met langere stijgbeugels Ja

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:46

Hhaha.. okee Haha! goed idee denk ik Tong uitsteken succes met proberen.. en niet te veel gaan wiebelen dan he Knipoog dat heb ik namelijk ook!

ik zit ook altijd raar op foto's Tong uitsteken jammer genoeg ga ik nu meer op onze eigenpony rijden inplaatsvan Rosalie mijn verzorg pony! BTW.. met rosalie ben ik nu helemaal gestopt Verdrietig

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:48

wat overal staat, over je zit en het zadel. ik weet niet hoor. misschien een teklein zadel? dat heb ik zelf ook Knipoog

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 09:38

Sorry, ik vind het alles behalve ontspannen en netjes.
Je verzorgpony loopt constant met zijn hoofd in de lucht, zou hem eerst maar eens lekker ontspannen proberen te rijden voordat je aan achterwaarts begint. Naar mijn inzien heeft dat op zo'n moment geen nut aangezien hij zijn rug wegdrukt.
Vat het niet verkeerd op, het is goed bedoelt!

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:59

Ik ga wel mee met Mistralle.
Ik zou eerst met toch een nog wat langer teugeltje voorwaarts rijden, en niet teveel aan de voorkant zitten. Eerst zorgen voor lekker voorwaarts en ontspannen.
Dat achterwaarts moet je nu inderdaad ook nog niet mee bezig zijn. als je hem eerst met een los teugeltje lekker voorwaarts rijd, daalt ie vanzelf met zijn hoofd, en komt op den duur dmv overgangen en ophoudingen en weer voorwaarts, dat nageeflijke ook wel. Verder echt een leuk knap paardje!
Ook zou ik je aanraden eens met chaps/laarzen te rijden, omdat ik (in ieder geval bij mijzelf) merk dat ik dan wel kan rijden en als ik met schoenen rijd, het idee heb dat ik een beetje aan het cowboyen ben, maar niet lekker kan rijden.
Zo ervaar ik dit, maar misschien is het daarmee makkelijker om je houding een beetje te verbeteren..Probeer ook je handen wat meer te dragen, dat gaat zoieso makkelijk als je niet aan haar mond hoeft te zitten.
Heel veel succes, verder vind ik jullie een leuke combi, en het is een mooi paardje!

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:51

Haaii Selma !!!

Leuke foto's Knipoog zaterdag misschien springen met soraya hee Pling
heule mooie pony trouwens Haha! Bloos
maarjaaa k zie je zaterdag weer:D

.Xxx. Melissa

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 18:23

Whisperlove schreef: