ik vind het rijden er ook erg goed en ontspannen uitzien, zeker omdat je je paardje nog maar zo kort hebt. Alle commentaar is eigenlijk wel zo'n beetje gegeven wat rijden betreft. Je zou je voeten mss nog iets meer naar binnen kunnen draaien.
Wat de bak betreft, ik zou het doodeng vinden om in te rijden zelf, maja als je paard niet uitglijdt en je stapt en draaft alleen maar een btje dan kan het niet echt kwaad lijkt me. Vraag me wel af of ie geen last krijgt van die peesbeschermers. Als die helemaal vol water en modder zitten kunnen ze best gaan schuren. Ik weet niet of dat echt zo is, maar ik zou het wel goed in de gaten houden als ik jou was.
Het stoort je pony totaal niet die modder en als die niet uitglijdt, wat is dat het probleem?Ik vind het er leuk uitzien, en je vriendin haar broek heeft iets apart met als die modder:p leuke pony!!!
En even voor de duidelijkheid, dit is de longeercirkel. De buitenbak is een 20×60 bak met all-weather bodem, die foto's zien jullie morgen wel (zit niet op de comp met de foto's) en ik heb ook de beschikking tot een binnenbak. Ik wilde alleen de mensen in de andere bakken niet storen met mijn zonder zadel rijden en ik wilde toch vooral op de stelling en buiging letten (kon ook alleen maar voltes maken)