melandri33 schreef:Die laatste foto is niet bewerkt, maar de foto is met mijn telefoon genomen en aangezien ik zelf op mijn pony zat, kon ik de camera niet goed stil houden. Vandaar het uitgerekte hoofd van de ruiter en de vreemd uitziende nek.
Verder krijgt het paard heel wat kilo brok op een dag, dus extra lijkt me niet nodig, het is gewoon geen dik paard.
Het zonder cap rijden is volledig vertrouwd op dit dier, omdat hij er nooit vandoor zal gaan, aangezien hij daar te lui voor is. Vanwege het lui zijn wordt er ook met sporen en zweep gereden. Maar bedankt voor de reacties.
De ruiter zelf moet letten op haar handen (pianohanden), haar hakken en haar spoorgebruik (veel te veel, en sowieso, waarom op zo'n jong paard?? leer hem eerst maar eens op je hulpen rijden, sporen zijn voor de verfijning van de hulpen; niet voor het voorwaarts rijden!) Ook kunnen de beugels een gaatje langer.
Een jong paard kan altijd ergens van schrikken hoor! cap is slimmer...
Hij is ook wel erg mager, probeer hier iets aan te doen, kennelijk niet genoeg vitaminen/mineralen of brokken..
?
En kijk naar Anky, ook zij rijdt niet perfect. Ik zeg alleen dat ze meer ervaring heeft dan ik, ik zeg niet dat ze met dit paard op Z niveau rijdt.
(oh ja, en ik rij nu in de F9