Leuke foto's! Ziet er lekker ontspannen uit zonder zadel zie je niet zo vaak dat manege paarden zo ontspannen probeer de volgende keer niet te ver achterover te zitten. succes verder
probeer de volgende keer niet te ver achterover te zitten.
dat moet toch altijd als je zonder zadel rijdt ?
Maar ik vind het knap dat je zo goed zit zonder zadel Lijkt me nou niet echt een paard die lekker zit zonder zadel Goed hoor Niet teveel naar beneden kijken
Dank jullie Lunaster: Dankje Lekker nekkie he? Rowtjee: Ik soms idd te ver achterover Riss: Dankje! Geen geld gevonden _Rapido_: Danje! Ik heb soms ook een tenenprobleem Tsja mn houding he Ik ga eraan werken!
Hey, jou ken ik Ziet er goed uit hoor, idd wat de rest al zegt, handen wat meer dragen, en benen langer! Ook zou ik proberen hem wat langer in de hals te laten worden, neusje er iets meer uit!
Maar zeer zeker dat het er netjes uit ziet Jullie komen er wel !
Zoo ziet er alweer beter uit Marlene! Achterhand gaat ook al beter mee! Als ik het goed zie gaat hij linksom ook moeilijker goed naar beneden en buigt hij in zijn lichaam minder makkelijk toch?
Dank jullie Het is een heeeeeele leuke pony xsimone: Dankje, heel erg leuk om te horen Patty: Linksom is hij iss iets moeilijker, ik rijd op rechts zelf ook lekkerder. Zn achterhand wordt gelukkig steeds lekkerder
Ok, mensen hier hadden al aangegeven dat je linkerhand sterker in lijkt te werken dan je rechterhand. Waar je vast ook wel aan aan het werken bent of zal gaan doen jou kennende Toen ik nog echt te veel met me binnehand inwerkte steeds ben ik extra meer gaan doen met me binnenbeen toen waardoor ik automatisch me hand minder sterk ging gebruiken. Misschien dat ut bij jou ook zo is. (bij je linkerhand > linkerbeen meer)