Wally (v. Redford) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kathmandu

Re: Wally (v. Redford) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:29

Wat een chique paard zeg! Het rijden ziet er erg netjes uit!

Misty23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:34

Ziet er erg netjes uit voor een 4-jarige! Je rijd goed, vind ik. Alleen af en toe op je benen letten en voor de rest heb ik geen commentaar! Knipoog

nico1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:12

jeetje zeg, gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! das nog eens een leuk kado Pling Pling Pling jullie zien er super uit samen!!! succes met de wedstrijden!!!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 21:02

Bedankt voor jullie leuke reacties!

nouschka87 schreef:
Leuk beestje.. heb je hem zelf beleerd??

Nee, deze was net een paar maandjes onder het zadel. Wyo en Razinda heb ik wel zelf zadelmak gemaakt. Jur en Wally beide gekregen toen ze net een paar maanden onder het zadel waren.

sunnymay schreef:
Wauw! dat is echt geweldig voor je! Super leuk. Hoop dat ik je een keer in wedstrijd teneu zie!

Dank je! Binnenkort ga ik meedoen aan de pavocup, gewoon voor de gein, ik verwacht er helemaal niets van. Als je ziet wat voor paarden er mee doen en hoe die al lopen... Maar qua maat zal deze niet onder doen voor de rest. Haha!
En daarna hopelijk wedstrijden, nog geen idee welke klasse. Vind het wel weer erg spannend want ik heb ruim 2 jaar geen wedstrijden gereden.

Samantha_ schreef:
Wauw, wat gaaf dat je haar hebt gekregen! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Het is ook zo'n leuk paard!

Dank, ja en ook zo'n lieverd he!

Miko schreef:
Echt een pennyverhaal hoe je aan dit paard bent gekomen Haha!.

Ik vind het een erg leuk paard, met krachtige bewegingen volgens mij. Je ziet dat ze nog wat zoekt in de aanleuning, maar dat komt vanzelf goed als jullie zo doorgaan!

Eigenlijk wel grappig, achter alle 4 de merries zit een soort pennyverhaal. Haha!