In de tital viel me op dat het een folkert merrie is, dan heb ik namelijk een halfbroertje

Werkelijk mijn toppertje, dus hoop dat jou merrie dat voor jou gaat worden!!
groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel plezier met haar! lotjj92 schreef:ik heb altijd geleerd mijn handen te moeten dragen, bij mijn kwpener lukte dit nooit zo goed. maargoed, heb er verder nooit commentaar over gehad
Born2BCrazy schreef:lotjj92 schreef:ik heb altijd geleerd mijn handen te moeten dragen, bij mijn kwpener lukte dit nooit zo goed. maargoed, heb er verder nooit commentaar over gehad
Dragen is oke..optillen is wat anders (6+7 bv lijkt dit zo)
Dus zou ze niet té goed dragen
Born2BCrazy schreef:naja, les is natuurlijk altijd goed![]()
het is alleen maar een tip hoor
lotjj92 schreef:vind haar anders nog niet zo slank, ze is echt onbespierd en behoorlijk vet

toe maar 
Over de ontspanning zal ik verder niets zeggen, daar is al commentaar op gegeven. Erg mooie gangen heeft ze!
, zoveel knie actie heeft ze niet. ik moet zeggen in het begin was ze een schijntje, maar ik merk wel dat het er nu erop of eronder is. omdat ze ons flink uitprobeert. vandaag weigerde ze een stap te zetten, en kwam constant overeind. we zijn net zo lang doorgegaan tot ze de bak door liep! dus alweer een hele verbetering
. ik denk dat ik haar vertrouwen moet winnen en dat als dat eenmaal lukt dat ze voor me door het vuur gaat.