Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..!! Prima zo, en je verkrijgt net dat ene beetje meer stelling. Ga zo door 
. Rechts lijkt me niet zijn sterkste kant, hij komt ook niet mooi in de buiging op deze kant, hier zou je meer aan kunnen werken.
kom anders maar nog een keer even langs tom dan kan je zelf goed oordelen want dat valt harstikke mee de bitringen zijn groot maar het bit past harstikke goed en ze loopt er fijn op ..

Doe lekker rustig verder met Echo en trek je even niks aan van al dat gezeur

Sanniej_ schreef:@Coentjuh: Thnx voor je reactie. Ik zelf vind deze manier gewoon fijn.
Dubbele longe is idd wel goed maar doe ik er afentoe bij maar ze loopt ook met tuig enzo en wil zowiezo niet teveel van der gaan vragen want ze vind dubbele longe moeilijker dan met tuig en touwtjes.
En ik vind dat ik zelf nog wel mag bepalen hoe ik mijn pony beleer
Sanniej_ schreef:@Dustinlover: Thnx voor je reactie
@Ienna heb je Gepbt wordt hier beetje gek van.
Zo ik kom zo te zien op deze manier wel aan de 3 pagina`s

Sanniej_ schreef:@Tommy10: Jeetje.. Ik weet nog de topics met tom dat er ook vol op afgesnauwd werd als mensen er iets over zeiden maar dat er maar even te buiten.
Ik ben niets voor niets met Ienna via de PB gegaan.
En ik vond haar reactie wel erg overdreven maar k heb der geen zin meer in vind het zo irritant.
Tommy10 schreef:How.. ik bedoelde 1 topic maar het was ene voorbeeld zullen der nu mee stoppen.Sanniej_ schreef:@Tommy10: Jeetje.. Ik weet nog de topics met tom dat er ook vol op afgesnauwd werd als mensen er iets over zeiden maar dat er maar even te buiten.
Ik ben niets voor niets met Ienna via de PB gegaan.
En ik vond haar reactie wel erg overdreven maar k heb der geen zin meer in vind het zo irritant.
Sorry maar dan mag je die topics mij eens laten lezen.....Er is nu echt niets aan de hand...je maakt er zelf n big issue van!
We zeggen allemaal dat je een geweldige pony hebt die het goed doet!

) en vind het ook prettig werken!
.