Fado @ Western work (Andalusier)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Fado @ Western work (Andalusier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 23:05

Romkabouter schreef:
mentjuh schreef:
me beugels langer komt nog wel heb ze al 1 gaatje langer maar kan niet gelijk wonderen verichten Knipoog

Deze snap ik niet Haha!

Ze werkt langzaam naar langere beugels toe neem ik aan. geleidelijk wennen en niet meteen in het diepe Knipoog

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 07:44

mmm, ik vind het erg apart maar zie andalusiers toch liever in de dressuur. het paardje ziet er wel echt heel vriendelijk uit, echt een hele lieve uitstraling. ik heb niet echt commentaar want heb geen verstand van western Clown

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 08:00

Wow ik snap best de reactie's over het feit dat je gelijk met een shank rijdt hoor. Zo te zien ga je er vriendelijk mee om, maar zeker voor een eerste les was het 'gebruikelijker' (tja ach wat is gebruikelijk?) geweest om met een trensje te beginnen.

Jammer overigens van de slechte kwaliteit foto's, volgende keer willen we mooiere zien! Haha!

nouschka87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 08:16

Ik vind het er leuk uitzien hoor Knipoog Bij die beugels kan ik me zeker wat voorstellen.. als die opeens zo lang zitten lijkt me dat je weinig steun hebt, aangezien je waarschijnlijk niet gewend bent Haha! .. En andalusiers vind ik zo gaaf! Echt waar! Succes iig met het western rijden!

Since1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:33

Leuk hoor !
Je eerste les en al meteen zo'n sjieke outfit Haha!
Veel succes verder met je andalusier !

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 10:27

Qimm schreef:
Romkabouter schreef:

Deze snap ik niet Haha!

Ze werkt langzaam naar langere beugels toe neem ik aan. geleidelijk wennen en niet meteen in het diepe Knipoog

haha idd dat klopt heb nog niet echt me plekje gevonde in t zadel dus zit nog niet zo stevig
komt ook omdat t zadel eigenlijk te groot is voor mij ben gister al bij arthuurs western store
geweest om ff rond te neuze..
me dress zadel gaat er uit dit zadel ook en dan komt er n mooie die mij wel past voor in de plek hahaha

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 23:14

FuRyoMaRLoeS schreef:
Jammer overigens van de slechte kwaliteit foto's, volgende keer willen we mooiere zien! Haha!

haha volgende keer probeer ik n goed foto toestel te regelen ze zijn idd nogal wazig Bloos