Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yamcha schreef:Nou, zullen we maar minstens 4,5 doen bij een Belg? En 2,5 is voor ieder paard te vroeg.
DeniseES schreef:Belgen gaan bij 4,5 al puberen... dan kan je hem/haar er beter voor al ingereden hebben, wat ook 9/10 keer gedaan wordt
Yamcha schreef:DeniseES schreef:Belgen gaan bij 4,5 al puberen... dan kan je hem/haar er beter voor al ingereden hebben, wat ook 9/10 keer gedaan wordt
Als je een paard eerder gaat inrijden omdat hij/zij anders te sterk wordt om het puberen, dan moet je je vragen stellen bij je manier van inrijden... je kunt ook wachten tot na de pubertijd...
DeniseES schreef:Helemaal mee eens.Over het algemeen worden alle paarden al voor hun pubertijd ingereden, dat is bij een belg echt niet anders hoor
Yamcha schreef:Hoezo, zullen we maar 4,5 doen? We gaan toch niet voor de TS gaan beslissen wanneer hij zijn paard mag inrijden en 'zullen we maar 4,5 doen' klinkt mij wel erg nonchalant.Nou, zullen we maar minstens 4,5 doen bij een Belg? En 2,5 is voor ieder paard te vroeg.
anneliesdj schreef:Yamcha schreef:Hoezo, zullen we maar 4,5 doen? We gaan toch niet voor de TS gaan beslissen wanneer hij zijn paard mag inrijden en 'zullen we maar 4,5 doen' klinkt mij wel erg nonchalant.Nou, zullen we maar minstens 4,5 doen bij een Belg? En 2,5 is voor ieder paard te vroeg.
DeniseES schreef:Over het algemeen worden alle paarden al voor hun pubertijd ingereden, dat is bij een belg echt niet anders hoor
anneliesdj schreef:Yamcha schreef:Hoezo, zullen we maar 4,5 doen? We gaan toch niet voor de TS gaan beslissen wanneer hij zijn paard mag inrijden en 'zullen we maar 4,5 doen' klinkt mij wel erg nonchalant.Nou, zullen we maar minstens 4,5 doen bij een Belg? En 2,5 is voor ieder paard te vroeg.
Yamcha schreef:DeniseES schreef:Over het algemeen worden alle paarden al voor hun pubertijd ingereden, dat is bij een belg echt niet anders hoor
Niet alle paarden hoor. Ik ken een hoop mensen die een warmbloed niet voor het 4e jaar inrijden, en laatbloeiers niet voor het 5e jaar. Dus dat geldt lang niet voor alle paarden.