Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
doeraklover schreef:Ik snap best waarom je het zo doet met je handen, maar je moet ze wel wat dichter bij elkaar houden. Veel succes met inrijden nog!
GinnyBanshee schreef:ziet er netjes uit, wel goed dat ze lekker voorwaards loopt hoor, heb je goed gedaan, succes verder!
Liesje89 schreef:Blueberry schreef:JA op de laatste drie foto´s zitten je handen echt wel appart..
Erg ver van elkaar en contactloos enzo.
Je kan zeggen wat je wilt, maar contactloos is het zeker niet.
Als je de foto goed bekijkt zie je dat het paard licht gebogen is, ik ben op de volte aan het rijden.
Dan vind ik het niet gek als mijn binnenteugel slap hangt, hoor.
En m'n handen, tsja, ik wil haar niet in de mond zitten.
Ik heb ze liever zo dan ergens in m'n broekzak, met een paard dat zich hevig verzet..
Tis maar wat je liever ziet hoor
Bovendien moet je je teugels natuurlijk niet nodig hebben. En zéker bij een jong paard is het belangrijk dat je niet meteen in die mond gaat lopen hannesen. Ik grijp alleen in met de teugels als het nodig is, maar verder probeer ik haar zonder teugelhulpen te sturen.
@ Ruth91: Dankjewel

Leer eerst maar eens sturen zonder teugelhulpen

Liesje89 schreef:Bedankt voor je compliment trouwens, Gaby zal wel zitten te glunderen van oor tot oor achter d'r pc (of laptop van mams?), zet zoals ik
je kent je zus he

xenalee schreef:vanavond weer ff oefenen met X ena en vriendje Rambo
!
, Veel succes nog Liins schreef:Ik vind dat jij je handen/armen erg raar in verhouding houd, eigenlijk!
Misschien teugels korter pakken en daarna een knik in je armen brengen.
Verder, een erg leuk paard, Veel succes nog
Liesje89 schreef:De perfecte handhouding komt nog wel, eerst maar eens lekker op eigen benen leren lopen
Liins schreef:Ik vind dat jij je handen/armen erg raar in verhouding houd, eigenlijk!
Misschien teugels korter pakken en daarna een knik in je armen brengen.
Verder, een erg leuk paard, Veel succes nog