Waarom dan die teugels zo strak?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Diana_14 schreef:Lekker ontspannen zeg in het water.

cp112 schreef:Diana_14 schreef:Lekker ontspannen zeg in het water.
waar zie jij de teugels strak?
en als het zo is dan is het waarschijnlijk een moment opname, dat hij weer ging draaien oid.
dat is een pelham (rubber) ik rijd daar heeel zelden mee, ik rijd met mijn paard alleen nog maar buitenritten en af en toe word hij zo enthousiast dat er geen houden meer aan is, dan is de onderste teugel een beetje mijn noodrem voor als hij aan de kletter gaat. verder rijd ik buiten gewoon met lang teugeltje, het is puur voor de galopstukjes.
)
Revanches schreef:Er wordt hier door enkele aan jou vertelt dat je paard op de voorhand loopt.
Ik zie op de waterfoto's dat je met slof rijd.
Ik krijg hierdoor het idee dat je er vaker mee rijd met de slof dan alleen in de rietplas.
Vandaar waarschijnlijk ook dat je paard zo op de voorhand loopt.
Vanuit de achterhand wordt niks toegevoegd om het zo maar te zeggen. Ofwel, Door de slof loopt je paard op de voorhand en de achterhand sloft er maar een beetje achteraan. Waardoor ik het idee krijg dat je een beetje op de verkeerde manier bezig bent.
Probeer die achterhand er meer onder te trainen waardoor de de voorhand meer opwaarts en geslotener gaat rijden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
sjorsie schreef:da's een zeepaard
Die van jou ziet er ook super uit zeg! niet de makkelijkste die caruso's. Mijn nichtje heeft ook een caruso en er loopt er nog 1 bij ons op de vereniging. leuk hoor!!
reed eerst mee in de lessen, maar ben nu niet-rijdend lid.
Lys schreef:iwayalover:
B_Sweet: hihi hij gaat gelukkig niet onder water
haha.
gaat et water niet in
volgende keer maar gewoon met de longeerlijn proberen.
Maar ziet er erg leuk uit , ik zal idd de longeerlijn er een paar keer aan doen en dan samen met een vriendin ofzo gaan oefenen!
:P oOliesjeOo schreef:ik heb maar 1 tip voor je.......................... koop een zwembroek voor hem.