Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GinnyBanshee schreef:had al gereageerd maar alsog : lleuke fotos, ziet er goed uit. titel is wel grappig, maar dat is logisch ook dat meer mensen kijken, het is niet elke dag dat fjorden Z lopen
uhm .. leuke fjord verder
verder wel leuke fjord en nu nog echt Z rijden krijg je steeds meer vieuws

Leuk beest hoor.
lolaaatjuhh schreef:Misschien is het een Zuper mooie fjordLeuk beest hoor.

en over de beugels, ja ze zijn een beetje raar want als ik de slag dr uit haal dan zijn ze weer te lang, dus ik moet even snel gaatjes drbij schieten
Kellyy schreef:xMarleeNx :Lees de reactie boven je en je snapt het!![]()
Veel mensen kijken hierna,al meer dan 1000 views,moet je eens bij een ander topic kijken,+ hoeveel er hier is gereageert.
Je ziet hoeveel mensen er kijken als er alleen 1 letter ervoorstaat.Dat is echt niet normaal.
Nouja,en nu je toch keek,heb je ook wat achtergelaten!
Erg bedankt voor de reacties!
; Dankjewel
,lees even de reacties hierboven van mij
. marjolyn schreef:het komt niet echt over als een geintje het is eerder erg iritant als je denkt dat je naar een z fjord gaat kijken en dan op iets komt wat er nog niet op lijkt
Cayenne schreef:lolaaatjuhh schreef:Misschien is het een Zuper mooie fjordLeuk beest hoor.
Volgens mij is het nog altijd Super met een S hoor.
Beetje jammer inderdaad van de misleidende titel, hierdoor krijg je ook minder reacties.
Wel leuke fjord!
,denk dat sommige niet tegen een grapje kunnen Lolaaatje