'k wou dat k zo kon rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
'k wou dat k zo kon rijden
PollyAgain schreef:Whahaha idd! Met jou en je pony komt het ook echt wel goed!! Je rijdt echt super netjes!'k wou dat k zo kon rijden
Dankje Dankje
hahaha moet iets gebeure he voor Hippisch Festijn Grave
en wat een punten
proficiat
msntaal is niet toegelaten op bokt en leestekens zijn heel welkom

_Daisy14_ schreef:ja ik had ook in bergharen gereden reed tegelijk met jou los volgens mij
Paljassofie schreef:Ziet er heel leuk uiten wat een punten
proficiat
_ESMEE : let je wel een beetje op je taalgebruik?msntaal is niet toegelaten op bokt en leestekens zijn heel welkom
ik kan op de pc niet anders dan msn taal
majah
_Maud schreef:Blijf jullie ook echt zo leuk vinden samen hè
_Daisy14_ schreef:_ESMEE : dressuur E-M1 Springn E-L
kom je met Hippisch Festijn Grave ook.? blacklight schreef:Ziet er super uit! en die punten zeggen natuurlijk genoeg. (vind alleen wel dat je bandages erg laag lijken te zitten)
dat lijkt misschien zo omdat pandour niet zo'n dikke benen heeft en die bandages best lang zijn!
k zal dr volgende keer op letten

Je hebt een mooie houding, pony loopt netjes! Een mooi team zijn jullie. En euh, heel veel succes hé in Grave!

super leuk
Gefeliciteerd met je punten.. is echt hoog
nog veel succes.. ik zie je denk ik wel met t hfg
_ESMEE schreef:pf hoeso moet ik lette op me taalgebruikik kan op de pc niet anders dan msn taal
majah
Kit_for_ever schreef:_ESMEE schreef:pf hoeso moet ik lette op me taalgebruikik kan op de pc niet anders dan msn taal
majah
Dan moet je toch echt even proberen je aan te passen. Msn-taal word niet zo gewaardeerd omdat het dan niet zo makkelijk meer te lezen is.
Ziet er goed uit verder, leuke pony. Ik ben zaterdag de hele dag bij het springen van de paarden geweest in Bergharen. Ik kom ook naar Grave over 2 (?) weken.
Kit_for_ever schreef:Ik zal t even voordoen:
Tja, dan zal ik het maar eens gaan proberen he..
Maar eem, okee misschien zie ik je dan nog wel een keertje ik moet op zaterdag rijden.
Schnappie?!