Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is geen geheim dat ik hem met slof rij, anders had ik de foto's ook niet geplaatst 

Heleen1988 schreef:Nou zeg, dit kan ook wel wat normaler. De ts heeft hierboven uitgelegd wat haar beweegredenen zijn voor het gebruik van de slof. Dat de slof wat losser zou mogen, ben ik het mee eens. Maar ik krijg toch wel het idee dat de ts goed weet waar ze mee bezig is..
@ ts: ik vind het een prachtig mooi paard. Als tip zou ik willen geven dat je kunt proberen om in de training af en toe de slof los te laten.
edit: ik zie dat je je post al verwijderd hebt...

Sjuimpje schreef:Remember, wij hebben aan de hand van een topic van iemand anders al een soortgelijke discussie gehad en wij verschillen gewoon van mening hierover, kan nu wel weer opnieuw de discussie aangaan maar denk niet dat we ook maar één steek verder komen
! In deze heb je denk ik gelijk en zullen we geen steek verder komen als we de discussie aangaan, we staan allebei dik achter ons standpunt, allebei ons zegje gedaan en that's it.

voor Bea & Las
Remember schreef:Ik vind het een stoere bok maar kan me absoluut niet vinden in het slofgebruik en je commentaar daarop.... Hoe kun je nou écht een achterbeen door het lijf heen naar voren laten komen op het moment dat je hem totaal blokkeert aan de voorkant? Op geen enkele foto krijgt hij ook maar ietwat lucht vanuit je hand, je maakt mij niet wijs dat hij daardoor beter en losser door zijn lichaam aan de gang gaat
Ik ben absoluut niet tegen de slof maar in zulk gebruik zie ik geen heil!
Sjuimpje schreef:Dat was het topic van Winston Remember
(niet naar mijn weten in ieder geval!).
, maar volg in deze gewoon het slofgebruik niet. Denk dat je op de lange termijn een fijner resultaat zou boeken zónder slof. Maar goed, je weet verder prima waar je mee bezig bent en je zult hem hierdoor echt niet de vernieling in rijden, maar ik vind het helaas nare plaatjes...
. Goed te zien dat zijn onderhals nagenoeg verdwenen is
.
. Sjuimpje schreef:Remember, wij hebben aan de hand van een topic van iemand anders al een soortgelijke discussie gehad en wij verschillen gewoon van mening hierover, kan nu wel weer opnieuw de discussie aangaan maar denk niet dat we ook maar één steek verder komen

Marshaha schreef:Sjuimpje schreef:Remember, wij hebben aan de hand van een topic van iemand anders al een soortgelijke discussie gehad en wij verschillen gewoon van mening hierover, kan nu wel weer opnieuw de discussie aangaan maar denk niet dat we ook maar één steek verder komen
wel jammer dat iemand je dan zo aanvalt in een nieuw topic!
zoiemand zou zo je naam naar beneden kunnen halen, ik vind het niet netjes!

Anoukie schreef:Viegro is en blijft een gave bok. Goed te zien dat zijn onderhals nagenoeg verdwenen is
.
Altijd mooi dat men je hele rijkunst kan beoordelen aan de hand van 15 foto's.