Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Perrokai schreef:XxXchaXxX schreef:Ik vind het een beetje onzinnig uitzien,
Lijk nett van of je er gewoon een zadel opgegooid heb en een kind opgezet heb. ZONDER cap (niet eens ingereden volgens de TS). Doe het inrijden door een ervaren iemand, beter voor de pony.
De pony ziet er schattig uit
Sorry hoor meid, je bent pas 14 jaar oud en dan al zo oordelen over iemand die jaren meer ervaring heeft dan jij ?? Beter voor de pony ?? Hoe kun jij dat beoordelen je weet er helemaal niets van en kent ze ook niet en je weet niet eens hoe ze het doen.
Dat ze haar kinderen zo rustig op haar pony kan laten stappen betekent juist dat er van tevoren al heel veel aandacht aan is besteed.
Perrokai schreef:XxXchaXxX schreef:Ik vind het een beetje onzinnig uitzien,
Lijk nett van of je er gewoon een zadel opgegooid heb en een kind opgezet heb. ZONDER cap (niet eens ingereden volgens de TS). Doe het inrijden door een ervaren iemand, beter voor de pony.
De pony ziet er schattig uit
Sorry hoor meid, je bent pas 14 jaar oud en dan al zo oordelen over iemand die jaren meer ervaring heeft dan jij ?? Beter voor de pony ?? Hoe kun jij dat beoordelen je weet er helemaal niets van en kent ze ook niet en je weet niet eens hoe ze het doen.
Dat ze haar kinderen zo rustig op haar pony kan laten stappen betekent juist dat er van tevoren al heel veel aandacht aan is besteed.

geeft niets, ieder maakt wel eens fouten.

veerle123 schreef:Ik vind het echt geweldig uitzien.Een pony'tje bij mijn verzorgpony is ook heel voorzichtig opgeleert, en toen er iemand ging opzitten deed ze NIKS, ze stapte rond en NIKS, verder zijn we nog niet gegaan.Ma ik vind het zo schattig dat die pony'tjes doen alsof ze het al jaaaaren doen
Ook leuk voor je dochter dat ze haar eigen pony kan inrijden
veerle