Amber voor het eerst@work met Sharon (10)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Re: Amber voor het eerst@work met Sharon (10)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:41

Pffff.....bokt...tis toch wat, lijkt wel of de plaat vast hangt, 100 keer hetzelfde zeggen. Steeds maar de negatieve dingen herhalen.

Ziet er leuk uit, doet me denken aan de 'goede, oude tijd' Gewoon lekker even een oud zadeltje erop, niet moeilijk doen even gewicht erop een rondje stappen en klaar. Tegenwoordig moet alles eruit zien als 'Anky' wil je foto's kunnen plaatsen.
Ik geniet van deze foto's, lekker gewoon, zoals het hoort.
Over de cap is genoeg gezegd en diegenen die nog nóóit zonder cap even op een pony heeft gezeten....werpe de 1e steen!

Ben echt blij voor je prachtige blondines dat Amber het zo braaf doet. (weet je zeker dat ze onbeleerd is?) Het ziet er elke keer zo vertrouwd uit!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:44

Daar kan ik me helemaal bij aansluiten Ja

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 08:03

Allemaal bedankt voor de leuke reacties! Ook voor degenen die het gevaarlijk vinden zonder cap. Die hebben gelijk, maar ik was het het echt vergeten (is de laatste keer dat ik er wat over zeg). Zoek maar eens andere foto's van mij, waar de kinderen rijden. Ze hebben altijd een cap op.

Verder is Amber inderdaad een heel fijn, makkelijk ponietje, waar ik met een redelijk vertrouwen mijn kinderen op zet. Ze durfden het zelf ook aan en ze zijn toch echt niet zo dapper. Dat doen ze alleen als ze de pony vertrouwen. Ik sta ook continue op scherp. Als Amber vreemd gaat doen, is het meteen afgelopen en doen we een stapje terug.

Over een poosje hoop ik weer foto's te kunnen laten zien. Met ander zadel en natuurlijk met cap!

idooltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 08:04

Perrokai :XxXchaXxX Sorry hoor meid, je bent pas 14 jaar oud en dan al zo oordelen over iemand die jaren meer ervaring heeft dan jij ?? Beter voor de pony ?? Hoe kun jij dat beoordelen je weet er helemaal niets van en kent ze ook niet en je weet niet eens hoe ze het doen.
Dat ze haar kinderen zo rustig op haar pony kan laten stappen betekent juist dat er van tevoren al heel veel aandacht aan is besteed.

nou dat vind ik een beetje dom mdat je dat over charell zegt want jij weet helemaal niet hoe zei is !!!!!

mischien rijd ze wel elke dag een paard in .
dus dat vind ik erg DOM om dat zo te zeggen !!
sorry hoor maar je kent haar niet eens dus alsjublieft zeg zeg zoiets niet !

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 08:06

he zadel, waar ga je met die pony heen? Sigaar

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:37

Daar heb je een geweldige pony aan Inge.... Heeeeeel zuinig op zijn.
Gaan je dames nog heel veel plezier aan hebben...

Gewoon genieten!

Je meiden hebben goede foto's gemaakt!

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:57

Perrokai schreef:
XxXchaXxX schreef:
Ik vind het een beetje onzinnig uitzien,
Lijk nett van of je er gewoon een zadel opgegooid heb en een kind opgezet heb. ZONDER cap (niet eens ingereden volgens de TS). Doe het inrijden door een ervaren iemand, beter voor de pony.
De pony ziet er schattig uit Knipoog

Sorry hoor meid, je bent pas 14 jaar oud en dan al zo oordelen over iemand die jaren meer ervaring heeft dan jij ?? Beter voor de pony ?? Hoe kun jij dat beoordelen je weet er helemaal niets van en kent ze ook niet en je weet niet eens hoe ze het doen.
Dat ze haar kinderen zo rustig op haar pony kan laten stappen betekent juist dat er van tevoren al heel veel aandacht aan is besteed.

oke hier moet ik even op reageren
omdat iemand jonger is mag hij of dus niet iemand op zijn fouten wijzen? de ts heeft gewoon een foutje gemaakt waarop iemand reageerd of die persoon nou 100 is of 10 dat maakt dat toch niks uit?

maar weer ontopic ik vind het een leuke pony! oke ff een anders zadeltje maar dat wis je zelf ook al.
Blijft je dochter op de pony rijden?

veel sucses!
groetjes nathalie

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 10:18

Ja Nathalie, het is wel de bedoeling dat mijn (oudste) dochter haar blijft rijden. We hebben haar speciaal voor haar gekocht.

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:40

Perrokai schreef:
XxXchaXxX schreef:
Ik vind het een beetje onzinnig uitzien,
Lijk nett van of je er gewoon een zadel opgegooid heb en een kind opgezet heb. ZONDER cap (niet eens ingereden volgens de TS). Doe het inrijden door een ervaren iemand, beter voor de pony.
De pony ziet er schattig uit Knipoog

Sorry hoor meid, je bent pas 14 jaar oud en dan al zo oordelen over iemand die jaren meer ervaring heeft dan jij ?? Beter voor de pony ?? Hoe kun jij dat beoordelen je weet er helemaal niets van en kent ze ook niet en je weet niet eens hoe ze het doen.

Zij plaats wat op bokt dus ik geef mijn mening anders moet je het er niet neerzetten. Je weet niet wie er meer ervaring heb je kent me niet eens omdat ik 14 ben kan ik niet rijden ? Ik zie hoe ze het doen door de foto''s en voor mij gevoel komt dat niet helemaal lekker over. Ik vind het knap hoor dat dat meisje lef heb om er op te gaan maar onverantwoordelijk, ik heb ook al zat pony''s ingereden hoor..

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:06

Ik heb nog nooit zoiets doms meegemaakt als je kinderen zonder cap op een pony te zetten die zadelmak gemaakt moet worden...

Vergeten of niet...ik zou mijn topic van schaamte van bokt af halen, denk ik...maar goed het zijn jouw kinderen niet de mijne...Die zouden trouwens zelf beter moeten weten...

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:20

Nou nou ... het commentaar is weer niet van de lucht.
Er is duidelijk gemeld FOUTJE.. accepteer dat en hou erover op.
Waarom blijven door zeuren erover?

schaamte? waarom? omdat ze graag haar plezier wil delen met de bokkers?!. Ze is trots op haar pony.. lief en schattig en super braaf dier... trots is ze dus logisch toch?!
Dus stop met het getut over gevaarlijk / onverantwoord / verkeerd hoe je het doet etc. Dat begrijpt ze nu echt wel.
Dus POSITIEVE geluiden mogen nu wel... het negatieve is waarschijnlijk al luid en duidelijk doorgekomen.

LEUKE FOTOS TS ( goed gedaan door de meiden)
Geniet vooral van je pony en je dochters ook. Succes ermee. Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:52

Ik proef hier wel heel veel jaloezie van bepaalde mensen..... *LOL*

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:05

Het is nu inderdaad al gezegt van de cap,en TS heeft gezegt dat ze het niet gezien heeft,maar dat is iets wat je toch wel ziet? En als je aan de lijn heb zie je dat toch meteen?

Over het inrijden is naar eigen ervaring en over die opmerkingen naar Charell toe vind ik best kinderachtig.Hoef ook geen commentaar over MIJN rijervaring daar weet ik zelf wel goed vanaf.Ookal is Charell 14,ze kan super rijden! En inderdaad wat idooltjuh al zei,misschien rijd ze heel veel paarden in,weet jij veel?

Voor de rest leuk beesie,leuk meisje met lef en is dit jullie eigen zadel?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:07

Troost je... toen ik 14 was dacht ik ook dat ik gewéldig kon rijden... was beter dan wie dan ook...

Maar hoe zeiden ze dat ook alweer? Ah ja... verstand komt met de jaren Lachen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 17:07

Schaamte? Nou nee...ik ben gelukkig nog niet zover dat ik me schaam voor foto's die ik op een forum op internet zet.

Mijn kinderen hebben het best goed bij mij, ik ben geen onverantwoordelijke moeder (wel eentje die fouten maakt) die uit het ouderlijk gezag ontzet moet worden en ik maak me er gelukkig niet zo heel druk om als mensen dat wel van me vinden.
Ik vind het positieve commentaar veel leuker en dat blijft dan ook beter hangen!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:08

Iedereen maakt fouten,hoort er gewoon bij.Maar Charell denkt echt niet dat ze de beste is enz. hoor.Dit zijn ook mijn eigen woorden.

TS,sorry voor het verzieken van je topic!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:15

Hey
over de cap zeg ik niets, zag dat je die stom vergeten was Haha! geeft niets, ieder maakt wel eens fouten.

Zadel is te groo,t dat weet je ook, maar wacht dan tot je een goede hebt.
dit kan gevolgen voor de rug hebben, als zou je dat niet snel denken door er afentoe iemand op te zetten.

verder : leuke pony Haha!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:24

Nou nou capje vergeten, wat een drama, schaam je slechte moeder.

Nu even serieus, ook ik heb al heel wat paarden ingereden, en soms is de opwinding zo groot dat je gewoon even vergeet om je cap op te zetten.
Waarschijnlijk had mama het druk met de pony in de smiezen houden en heeft ze niet zo goed op haar dochters gelet.
Ze geeft zelf haar fout toe en beloofd om er de volgende keer beter op te letten, ook komt er een passens zadeltje voor de pony dus in mijn ogen niks meer om over te zeuren.
Bedenk me net dat ook mijn 3 jarige dochter laatst 5 minuten op mijn pony heeft gezeten zonder cap, ik voel me in ene een hele slechte moeder.

Ik wens je heel veel succes met deze pony, op een paar kleine dingetjes na ziet het er super uit, wat een ontzettend braaf en lief pony'tje.

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:01

Barmat @ ik zeg niet dat ik super kan rijden hoor, je weet niet hoe ik rijd. Ik heb ook niks gezegt over hoe hun rijden nooit eerder dan dit tpoic gezien is hoor, maar om dit topic niet te verpesten kan je me ook eene pm sturen.

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:24

Ik vind het echt geweldig uitzien.Een pony'tje bij mijn verzorgpony is ook heel voorzichtig opgeleert, en toen er iemand ging opzitten deed ze NIKS, ze stapte rond en NIKS, verder zijn we nog niet gegaan.Ma ik vind het zo schattig dat die pony'tjes doen alsof ze het al jaaaaren doen
Ook leuk voor je dochter dat ze haar eigen pony kan inrijden Haha!

veerle

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 20:42

veerle123 schreef:
Ik vind het echt geweldig uitzien.Een pony'tje bij mijn verzorgpony is ook heel voorzichtig opgeleert, en toen er iemand ging opzitten deed ze NIKS, ze stapte rond en NIKS, verder zijn we nog niet gegaan.Ma ik vind het zo schattig dat die pony'tjes doen alsof ze het al jaaaaren doen
Ook leuk voor je dochter dat ze haar eigen pony kan inrijden Haha!

veerle

Dank je wel. Ik verbaas me er ook over dat ze nog niet eens verbaasd kijkt dat er zomaar iemand op haar rug gaat zitten. Het lijkt wel of ze al jaren niet anders doet.
En inderdaad, we doen lekker rustig aan, we hebben de tijd.

idooltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:33

barmat :Troost je... toen ik 14 was dacht ik ook dat ik gewéldig kon rijden... was beter dan wie dan ook...

Maar hoe zeiden ze dat ook alweer? Ah ja... verstand komt met de jaren
het slaat echt nergens op dat je dat zegt over charell !!!
want charell denkt helemaal niet dat ze goed kan paardijden, en ze heeft het ook helemaal niet gezegt !!!
dus dat je dat zegt vind ik egt dom gewoon
dus wil je zeggen dat jij nu wel veel verstand van paarden hebt ofzo :S

obelixXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:39

Ik vind dat Charell gelijk heeft over het zadel, het lijkt net of er gewoon wat op is gegooit is en vind het ook erg onverantwoordelijk om haar zonder cap erop te zetten. Het komt over dat deze mensen hier wel vinden dat ze veel ervaring hebben.. DUS.. dan horen jullie wel te weten dat het wat vijligger is met cap...............!!!
Dus zoveel meer ervaring dan Charell zullen jullie NIET hebben!!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:53

Typisch bokt, inderdaad erg stom van die cap, maar jammer dan, het is gebeurd. Zadel viel mij ook op, maar je zei dat je voor een ander zadel ging zorgen.

Ik vind het er heel leuk uit zien, ga zo door, en je (jullie) komt er vanzelf wel.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:59

Volgens mij zijn er hier een paar vriendinnetjes die elkaar constant lopen te verdedigen.

De fout is toegegeven door de TS kunnen we daar dan misschien over ophouden.

En wat is er nou eigenlijk mis met het zadel? oke het is niet zo'n mooi zadel en hij is te groot, maar volgens mij is er al gezegd dat er een nieuwe komt.
Toen ik mijn paard ging inrijden gebruikte ik ook een oud zadel, je denkt toch niet dat ik een nieuw zadel ga gebruiken op een paard dat zich nog laat vallen tijdens het longeren omdat ze nog moet wennen aan dingen op haar rug. Nu ze is ingereden heeft ze pas een mooi nieuw zadel.

Dat je met 14 jaar niet genoeg ervaring hebt vind ik onzin, maar iemand die al heel wat jaar in de paarden zit heeft toch altijd meer ervaring dan een meisje van 14 jaar.