Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxxcatjuxxx schreef:wat een leuk paard heb je zeg.
dat vosje wat erbij in de wei staat is echt precies mijn bijrijdpaard. echt grappig
) Die wordt nog regelmatig gereden en ik haal nog steeds de koeien in haha hij kan goed koeien opjagen! Lief zijn die vosjes he?? Nou deze bruine merrie vind ik ook errug mooi eigenlijk!
Eefke85 schreef:Heel mooi paard!
Wat me opviel: zijn je beugels niet wat kort?
Iig heel veel plezier met je nieuwe aanwinst, gaat zeker goedkomen als ik dit zo zie.
student schreef:Eefke85 schreef:Heel mooi paard!
Wat me opviel: zijn je beugels niet wat kort?
Iig heel veel plezier met je nieuwe aanwinst, gaat zeker goedkomen als ik dit zo zie.
Ja eigenlijk zijn mijn beugels wel wat kort, daar heb je gelijk in... Maar aangezien ik bijna altijd op springmaat rij vond ik het al best wel lang!!! haha
Ik laat denk ik een zadel op maat maken, dat hulsebos spreekt me toch best wel aan... alleen de prijs vind ik nog wel een punt, oef wat een geld man!!!
maar het klinkt allemaal erg mooi! Er komen maandag mensen met tweede hands zadels om te passen maar als dat niks wordt dan ga ik toch voor een hulsebos...
Succes met deze nieuwe, mooie aanwinst! 
student schreef:bedankt voor de tips! Volgende keer foto's met mijn beugels langer!!!