Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zeabiscuit schreef:En ik dacht nog wel dat mijn paard haar staart erg is. Die wordt nl wél afgekloven door een andere merrie. Heel irriIk ga er, als het volgend jaar nog net zo is (ze is nu ook 3) extensions in laten zetten.
Leuk paard om te zien. 4 jaar toch?
cocktail schreef:Mooi beest zeg, ziet er groot uit.
Maakt ook behoorlijke passen zo te zien.
Veel geluk op je nieuwe stal.
marloes-joy schreef:wat een mooie foto's Jura!we lopen ongeveer gelijk op, ik heb nu ook zo 20 keer op Noa gezeten
Knap dier hoorjouw Wyoming

dynamiek schreef:Jura!
Dies best braaf zo voor het eerst op vreemd terrein!!
dozo schreef:Dat lekkere voorwaartse heeft ze vast van haar moeder![]()
En dan die galop, die ken ik ook ergens van![]()
Ziet er goed uit meid, super dat het allemaal lekker gaat!!
p.s.: ik zal je even nieuwe foto's sturen van Wyo haar halfzusje
Marjolein_18 schreef:Wat een mooi paard, zonde van die staart. Bij mijn vorige stagebedrijf hadden ze ook een paatd met extainsions, is altijd een overweging!
Barb schreef:Ik blijf het een stoer beest vinden!!!

WowAmigo schreef:Ziet er super uit! Paard heeft mooi de oortjes erop en wat een galop zeg!
Tja, nageeflijk, je had er 20 x opgezeten? Komt allemaal goed, maar dat weet je zelf vast ook!

Citaat:Dat is misschien nog lastiger als een ander paard er aan zit.
Maar dat vind de eigenaar niet goed. hahaCitaat:Doe je ook wat in de staart, cribbox ofzo?
Citaat:Wil je dan van die blijvende extensions (bestaan die voor paarden??) of losse die je er in zet voor een wedstrijd ofzo?
Citaat:Klopt, ze is 4 jaar.
Waar sta je nu? De groeten van Bruijns

!
!
), het flesje was nog niet eens op en hij was er helemaal van genezen
.

Cin schreef:Mooie foto's en ze ziet er echt heel erg goed uit. Ik vind haar er wel gespierd uitzien en ik neem aan dat je haar niet zo vol wil hebben als Jur
En wat die staart betreft. Bij mij op het werk hebben ze twee losse staarten en die kosten toen geloof ik 300 euro, dus dat is een heel stuk meer als in Amerika.
_Marleen_ schreef:Heey
Ziet er goed uit![]()
Ik zou haar alleen wel in het land een vliegendeken opdoen als het weer warm wordt,
omdat ze nu natuurlijk geen 1 vlieg wegkrijgt![]()
xxx Marleen
Zeabiscuit schreef:Het gekke is dat het heel lang goed gaat, en ineens begint ie. Ik heb voorgesteld om zn tanden eruit te trekken. Het is toch nog een jong dier, dus krijgt toch weer nieuwe.![]()
Maar dat vind de eigenaar niet goed. haha
Ik heb zo een stinkspuitbus ervoor. Je kunt het over het hele terrein ruiken (buiten nog wel!) als ik het op het land gebruikt heb.... En, als je geen handschoenen aan doet heb je de rest van de week bruine handen....
Ik wil dan van die blijvende ja. Ze zit er zelf toch niet aan, en dan lopen ze waarschijnlijk ook niet meer samen. Iemand die ik ken kan het heel mooi, en het kan er op den duur geloof ik ook gewoon weer uit.
Gaat vast helemaal goed komen met jullie
Abrahams schreef:Hey Jura, de hele kudde verhuisd! Leuk paard hoor. Zonde van de staart inderdaad maar dat is vast al tig keer gezegdWaar sta je nu? De groeten van Bruijns

Joyful schreef:mooi paard! ik vind je trouwens ook netjes zitten (hakken enzo)!
Renske_ schreef:Leuk dier! En dat nageeflijke komt nog wel, duurde bij mijn W'tje ook een tijdje(en ik denk als ze na haar halfjaar verplichte rust weer wordt gereden het weer helemaal kwijt is maar achja..)
Ik zou bij de slager een staart halen, zwart hebben ze bijna altijd wel!
die kan je er in vlechten en dat blijft een behoorlijke tijd zitten
Angeliek op bokt heeft dat bij Torro ook gedaan volgens mij
Ken er meer die het doen bij bv een dunne of afgekloven staart, het geeft toch een heel ander beeld, zeker als je haar later gaat starten
denice schreef:wat een mooi beest zeg!
waar ik in de bak rijd hebben ze ook een paard met precies dezelfde staart als jou paard!!
het groeit ook niet meer aan, het beest heeft ook ergens last van (me ontgaan wat)
bijt ze echt zelf de staart af?
mooi dek heb je ook!!
rijd ze! komt helemaal goed denk ik!
Tinne schreef:Ik vind het er toch braaf en netjes uit zien hoor Jura, zeker voor de eerste keer op een nieuwe stal. Lekker fris koppie zit erop!
En wat een galopsprongen idd!
Ik weet niet wat je nu in de staart smeert en of het helpt, maar mijn veulen 2 jr geleden was ook een staarteter bij de merrie, Cribbox hielp niet. Toen heb ik eens de tip gekregen van Tabasco (nog geen €2,- bij de Appie Heijn), het flesje was nog niet eens op en hij was er helemaal van genezen
.

Citaat:Weet je hoe dat spul heet? Misschien kan ik het ook eens proberen.
Weet je wat die blijvende extensions kosten bij die kennis van je?
nageeflijk zijn komt idd nog wel!