Wyoming (v. Montecristo) @ work op nieuwe stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GinnyBanshee

Re: Wyoming (v. Montecristo) @ work op nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:16

ziet er leuk uit, vind je dekje super mooi ook Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 22:08

Zeabiscuit schreef:
En ik dacht nog wel dat mijn paard haar staart erg is. Die wordt nl wél afgekloven door een andere merrie. Heel irri Boos! Ik ga er, als het volgend jaar nog net zo is (ze is nu ook 3) extensions in laten zetten.

Leuk paard om te zien. 4 jaar toch?

Dat is misschien nog lastiger als een ander paard er aan zit. Doe je ook wat in de staart, cribbox ofzo? Wil je dan van die blijvende extensions (bestaan die voor paarden??) of losse die je er in zet voor een wedstrijd ofzo?
Klopt, ze is 4 jaar.

cocktail schreef:
Mooi beest zeg, ziet er groot uit.
Maakt ook behoorlijke passen zo te zien.
Veel geluk op je nieuwe stal.

Ze is ongeveer 1.72m. Een mooie maat, ze is alleen nog wat smal vergeleken met de andere 3 merries. Dank je wel!

marloes-joy schreef:
wat een mooie foto's Jura! *LOL* we lopen ongeveer gelijk op, ik heb nu ook zo 20 keer op Noa gezeten *LOL*
Knap dier hoor *LOL* jouw Wyoming *LOL*

Ook toevallig! Haha!
Het is dat ik de laatste weken erg druk ben geweest, anders had ik er nu al wel meer op gereden. En ik doe rustig aan, ik rij maar 2 of 3x per week.

dynamiek schreef:
Jura!

Dies best braaf zo voor het eerst op vreemd terrein!!

Ja he, ik ben zo trots op haar!

dozo schreef:
Dat lekkere voorwaartse heeft ze vast van haar moeder Haha!
En dan die galop, die ken ik ook ergens van Cool

Ziet er goed uit meid, super dat het allemaal lekker gaat!!

p.s.: ik zal je even nieuwe foto's sturen van Wyo haar halfzusje Pling

Ik vergeet steeds jouw boktnaam anders had ik je wel laten weten dat ik deze foto's online had, maar je hebt ze al gevonden. Ik wil nog steeds heel graag komen kijken bij Ramonda en haar veulen. Ben erg benieuwd naar nieuwe foto's!!

Marjolein_18 schreef:
Wat een mooi paard, zonde van die staart. Bij mijn vorige stagebedrijf hadden ze ook een paatd met extainsions, is altijd een overweging!

Dank je, ik ga het zeker overwegen. Ik hoorde van iemand die veel in Amerika komt dat je ze daar voor 80 dollar kunt kopen, geen idee wat het hier in Nederland kost en waar je zoiets kunt krijgen. Maar hij zou kijken als hij er weer kwam.

Barb schreef:
Ik blijf het een stoer beest vinden!!!

Dank je wel! Lachen

WowAmigo schreef:
Ziet er super uit! Paard heeft mooi de oortjes erop en wat een galop zeg!

Tja, nageeflijk, je had er 20 x opgezeten? Komt allemaal goed, maar dat weet je zelf vast ook!

Ja, ik doe rustig aan en wil niets forceren. Denk ook niet dat je dat bij deze merrie kunt doen want ze heeft nogal een sterke wil. Haha!

Cin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 05:10

Mooie foto's en ze ziet er echt heel erg goed uit. Ik vind haar er wel gespierd uitzien en ik neem aan dat je haar niet zo vol wil hebben als Jur Knipoog

En wat die staart betreft. Bij mij op het werk hebben ze twee losse staarten en die kosten toen geloof ik 300 euro, dus dat is een heel stuk meer als in Amerika.

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 05:31

Heey

Ziet er goed uit Ja
Ik zou haar alleen wel in het land een vliegendeken opdoen als het weer warm wordt,
omdat ze nu natuurlijk geen 1 vlieg wegkrijgt Knipoog

xxx Marleen

Zeabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:17

Citaat:
Dat is misschien nog lastiger als een ander paard er aan zit.

Het gekke is dat het heel lang goed gaat, en ineens begint ie. Ik heb voorgesteld om zn tanden eruit te trekken. Het is toch nog een jong dier, dus krijgt toch weer nieuwe. Sigaar Haha! Maar dat vind de eigenaar niet goed. haha

Citaat:
Doe je ook wat in de staart, cribbox ofzo?

Ik heb zo een stinkspuitbus ervoor. Je kunt het over het hele terrein ruiken (buiten nog wel!) als ik het op het land gebruikt heb.... En, als je geen handschoenen aan doet heb je de rest van de week bruine handen....

Citaat:
Wil je dan van die blijvende extensions (bestaan die voor paarden??) of losse die je er in zet voor een wedstrijd ofzo?

Ik wil dan van die blijvende ja. Ze zit er zelf toch niet aan, en dan lopen ze waarschijnlijk ook niet meer samen. Iemand die ik ken kan het heel mooi, en het kan er op den duur geloof ik ook gewoon weer uit.

Citaat:
Klopt, ze is 4 jaar.

Gaat vast helemaal goed komen met jullie

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:25

Hey Jura, de hele kudde verhuisd! Leuk paard hoor. Zonde van de staart inderdaad maar dat is vast al tig keer gezegd Haha! Waar sta je nu? De groeten van Bruijns Clown

Anna_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 08:11

mooi paard! ik vind je trouwens ook netjes zitten (hakken enzo)!

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 08:18

heel mooi paard echt knap voor zoon korte tijd dat je paardje onder t zadel is ! super !
x sharona

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:07

Leuk dier! En dat nageeflijke komt nog wel, duurde bij mijn W'tje ook een tijdje(en ik denk als ze na haar halfjaar verplichte rust weer wordt gereden het weer helemaal kwijt is maar achja..)

Ik zou bij de slager een staart halen, zwart hebben ze bijna altijd wel!
die kan je er in vlechten en dat blijft een behoorlijke tijd zitten
Angeliek op bokt heeft dat bij Torro ook gedaan volgens mij Lachen
Ken er meer die het doen bij bv een dunne of afgekloven staart, het geeft toch een heel ander beeld, zeker als je haar later gaat starten Lachen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:10

wat een mooi beest zeg!
waar ik in de bak rijd hebben ze ook een paard met precies dezelfde staart als jou paard!!
het groeit ook niet meer aan, het beest heeft ook ergens last van (me ontgaan wat)
bijt ze echt zelf de staart af?
mooi dek heb je ook!!
rijd ze! komt helemaal goed denk ik!

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:11

mooi paardje,,
en de staart? die vind ik juist wel wat hebben..
jullie zijn een leuke combinatie.. !! Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:39

Ik vind het er toch braaf en netjes uit zien hoor Jura, zeker voor de eerste keer op een nieuwe stal. Lekker fris koppie zit erop Knipoog!
En wat een galopsprongen idd Wow! !

Ik weet niet wat je nu in de staart smeert en of het helpt, maar mijn veulen 2 jr geleden was ook een staarteter bij de merrie, Cribbox hielp niet. Toen heb ik eens de tip gekregen van Tabasco (nog geen €2,- bij de Appie Heijn Knipoog ), het flesje was nog niet eens op en hij was er helemaal van genezen Haha!.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:13

Wyo. Lovers
Wat is ze toch knap he, en zo braaf!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 10:13

Bedankt voor jullie leuke reacties! Lachen

Cin schreef:
Mooie foto's en ze ziet er echt heel erg goed uit. Ik vind haar er wel gespierd uitzien en ik neem aan dat je haar niet zo vol wil hebben als Jur Knipoog

En wat die staart betreft. Bij mij op het werk hebben ze twee losse staarten en die kosten toen geloof ik 300 euro, dus dat is een heel stuk meer als in Amerika.

Dank je wel! Neehoor, ik wil haar niet dikker hebben, maar ik bedoel dat de andere merries wat meer rondgeribd zijn, dus dan zit je al wat breder. Maar dit is haar bouw en dat vind ik eigenlijk veel mooier, het is alleen iets moeilijker zitten. Hoewel ze wel erg lekker zit hoor!

Zo, dat scheelt dus wel veel, goed om te weten!

_Marleen_ schreef:
Heey

Ziet er goed uit Ja
Ik zou haar alleen wel in het land een vliegendeken opdoen als het weer warm wordt,
omdat ze nu natuurlijk geen 1 vlieg wegkrijgt Knipoog

xxx Marleen

Eigenlijk wil ik ze allemaal wel een vliegendeken op doen, want er zitten nu al erg veel dazen waar ze veel last van hebben. Probleem is dat ik denk dat ze dekens niet heel houden. Vooral Wyo is best druk op de wei en ik denk dat ze een deken dan sloopt.

Zeabiscuit schreef:
Het gekke is dat het heel lang goed gaat, en ineens begint ie. Ik heb voorgesteld om zn tanden eruit te trekken. Het is toch nog een jong dier, dus krijgt toch weer nieuwe. Sigaar Haha! Maar dat vind de eigenaar niet goed. haha

Ik heb zo een stinkspuitbus ervoor. Je kunt het over het hele terrein ruiken (buiten nog wel!) als ik het op het land gebruikt heb.... En, als je geen handschoenen aan doet heb je de rest van de week bruine handen....

Ik wil dan van die blijvende ja. Ze zit er zelf toch niet aan, en dan lopen ze waarschijnlijk ook niet meer samen. Iemand die ik ken kan het heel mooi, en het kan er op den duur geloof ik ook gewoon weer uit.

Gaat vast helemaal goed komen met jullie

Haha wat flauw nou dat die tanden er niet uit mogen! Schijnheilig

Weet je hoe dat spul heet? Misschien kan ik het ook eens proberen.

Weet je wat die blijvende extensions kosten bij die kennis van je?

Abrahams schreef:
Hey Jura, de hele kudde verhuisd! Leuk paard hoor. Zonde van de staart inderdaad maar dat is vast al tig keer gezegd Haha! Waar sta je nu? De groeten van Bruijns Clown

Dank je wel en de groetjes terug! Lachen
Stuur je even een pb.

Joyful schreef:
mooi paard! ik vind je trouwens ook netjes zitten (hakken enzo)!

Dank je, vind dat ik mijn hakken te erg uit druk maar dat heb ik altijd gedaan.

Renske_ schreef:
Leuk dier! En dat nageeflijke komt nog wel, duurde bij mijn W'tje ook een tijdje(en ik denk als ze na haar halfjaar verplichte rust weer wordt gereden het weer helemaal kwijt is maar achja..)

Ik zou bij de slager een staart halen, zwart hebben ze bijna altijd wel!
die kan je er in vlechten en dat blijft een behoorlijke tijd zitten
Angeliek op bokt heeft dat bij Torro ook gedaan volgens mij Lachen
Ken er meer die het doen bij bv een dunne of afgekloven staart, het geeft toch een heel ander beeld, zeker als je haar later gaat starten Lachen

Dank je! Erg balen voor je dat jouw merrie zo lang op rust moet, wat heeft ze?

Dat is een goed idee, vind het alleen een beetje luguber. Natuurlijk zijn de staarten die je koopt ook van dode paarden, maar toch. Een mooie staart geeft zeker een heel ander beeld!

denice schreef:
wat een mooi beest zeg!
waar ik in de bak rijd hebben ze ook een paard met precies dezelfde staart als jou paard!!
het groeit ook niet meer aan, het beest heeft ook ergens last van (me ontgaan wat)
bijt ze echt zelf de staart af?
mooi dek heb je ook!!
rijd ze! komt helemaal goed denk ik!

Ook toevallig! Ik hoop dat het bij mijn merrie nog wel aangroeit. Dank je!

Tinne schreef:
Ik vind het er toch braaf en netjes uit zien hoor Jura, zeker voor de eerste keer op een nieuwe stal. Lekker fris koppie zit erop Knipoog!
En wat een galopsprongen idd Wow! !

Ik weet niet wat je nu in de staart smeert en of het helpt, maar mijn veulen 2 jr geleden was ook een staarteter bij de merrie, Cribbox hielp niet. Toen heb ik eens de tip gekregen van Tabasco (nog geen €2,- bij de Appie Heijn Knipoog ), het flesje was nog niet eens op en hij was er helemaal van genezen Haha!.

Dank je wel! Lachen
Ook een goed idee, de rode of groene tabasco? Haha!

Zeabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:50

Citaat:
Weet je hoe dat spul heet? Misschien kan ik het ook eens proberen.

Weet je wat die blijvende extensions kosten bij die kennis van je?

Zal het vanavond even voor je navragen.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:25

Ziet er weer leuk uit, lekker ongedwongen Ja nageeflijk zijn komt idd nog wel!
Mijn Montecristo is ook meestal braaf de eerste keren op vreemd terrein, het ik-zie-bakkabouters komt na een keer of 5 Haha!