Hafje Sharon @ wedstrijd (L2) tussendoor de hoosbuien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: Hafje Sharon @ wedstrijd (L2) tussendoor de hoosbuien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 12:36

Het is idd wel erg veel werk om heel haar manen in te vlechten, ze zijn zo dik en best redelijk lang. Mijn vlechtjes gaan dan ook altijd 3 keer dubbel in plaats van de normale 2 keer Knipoog
Hier nog een foto van mijn eerste wedstrijd (in de B dus), toen had ik ook knotten gemaakt.
Afbeelding

Barbara_

Re: Hafje Sharon @ wedstrijd (L2) tussendoor de hoosbuien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 12:52

Libella schreef:
Barbie1986 schreef:
Haha afvallen is nogal moeilijk bij haar, ze staat dag en nacht op de wei en is dol op eten Knipoog
Als ik haar s nachts binnen zou zetten, eet ze overdag 2 keer zo hard... Dus het enige dat werkt is gewoon veel rijden. Ze loopt 6 keer in de week minimaal 1 uur per dag... dus daar moet het ook niet aan liggen volgens mij Knipoog

Fijn dat je pony dag en nacht buiten kan staan, lekker. Mocht je toch willen dat ze wta afvalt zou je kunnen denken aan een graasmasker Tong uitsteken

Ja dat is inderdaad een idee, maar zo dik is ze nou ook weer niet. Ze is sowieso qua bouw al niet slank. En ik geef haar gewoon lekker veel beweging, gisteren heb ik 2 uur gereden, vanavond ga ik 2 uur over het strand en morgen ga ik naar les en dan ben ik ook altijd wel 2 uur aan het rijden.