Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yeah, femke op de foto
(hoop ik..,anders is er nog een andere optie,en dat is zijn ballen eraf,maar dat zou ik wel heel erg zonde vinden)

kimmie261 schreef:XchantjuhX ,tja wessel is een lastig verhaal,die wordt zadelmak gemaakt,maar het gaat allemaal erg moeizaam..dus hij is nu weer naar iemand anders verhuisd,die meer ervaring heeft met dit soort gevalletjes(hoop ik..,anders is er nog een andere optie,en dat is zijn ballen eraf,maar dat zou ik wel heel erg zonde vinden)
Hopenlijk blijft zijn pees het nu voor een heeeeeeeeeeele lange tijd goed doen
Hij is echt onwijs knap onder het zadel. Lekker stevig (ik hou van stevig) en barok. Hij loopt echt mooi

ahaha HIj ziet er nu gwoon super uit

ik vond hem ook al zo slank geworden,maar ja,ik zie het door een roze bril denk ik 

Lekker ding toch... ik denk dat mensen zich snel op hem verkijken omdat hij zo kort en bol wordt onder het zadel, hij heeft een hartstikke strak lijntje nu... 
,maar goed mss dat hij zich nu een poosje heel weet te houden...
is een deal!!
Ik vind het ook een heel aparte kleur, rijden ziet er ook heel netjes uit. 

. Het grappige vind ik dat als je hem hoog rijd, ziet hij er een stuk zwaarder uit dan op de laatste foto waar hij laag loopt....

) net als toen de tijd van jou op breitje! echt super

dat wesseltje snel gaat inzien dat iemand op zijn rug helemaal niet eng is...
wat een wonder he,zal voorlopig ook wel bij dit wonder blijven,daar ik wessel voorlopig nog niet beleerd zie worden..
,alhoewel ik natuurlijk hoop van niet,dat zou nl betekenen dat wessel echt ingereden zou kunnen worden..
of zou die te opwindend zijn voor hem