Destiny @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dess

Re: Destiny @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:19

Ojaah, en die hakken uitdrukken komt omdat mijn laarsen wat te groot zijn:P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:29

Ben het met de commentaar die hier al gegeven is eens (hakken uitdrukken, beugels langer, meer achterhand activeren) . Over dat te groot; ik vind het nog wel meevallen, je komt niet onder zijn buik uit-waarschijnlijk wanneer je beugels langer zijn wel, maar echt veel zal het nog niet zijn. Dus dat gaat nog hoor Knipoog. je ziet wel véél ergere hoor, dan is dit zelfs nog perfect Nagelbijten / Gniffelen

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:30

fiekhe schreef:
Ben het met de commentaar die hier al gegeven is eens (hakken uitdrukken, beugels langer, meer achterhand activeren) . Over dat te groot; ik vind het nog wel meevallen, je komt niet onder zijn buik uit-waarschijnlijk wanneer je beugels langer zijn wel, maar echt veel zal het nog niet zijn. Dus dat gaat nog hoor Knipoog. je ziet wel véél ergere hoor, dan is dit zelfs nog perfect Nagelbijten / Gniffelen

Dankje, maar als me voeten er wel ooit onderuit komen, kan ik dr dan niet meer op rijden?

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:31

Jawel eline, je bent nog lang niet te zwaar!

Heartflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:32

Leuke pony. Je past er best nog wel op hoor. Lachen

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:35

Oke Haha!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:41

Hee! Leuke pony! Maar je zadel ligt te ver naar voren waardoor hij waarschijndelijk niet mooi kan strekken en hij loopt ook erg op de voorhand. Als ik jou was zou ik eerst gaan werken aan het onderzetten van zn achterhand voordat je nageeflijk gaat rijden.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:42

bedankt voor je reactie Lachen maar ik heb les en idd de achterhand heb ik er niet zo goed bij maar daat zijn we mee bezig .

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:45

Hallo,

Ik kwam eens kijken want wij hebben ook een paardje dat Destiny heet. Dat van ons ziet er wel helemaal anders uit, want het is een tinker Clown .

Maar nu ter zake... het ziet er heel goed uit. Jullie doen alletwee goed jullie best, zo te zien. Lachen

Het enige waar ik misschien op zou letten is dat het zadel iets meer naar achteren ligt. Het ligt nu wat op haar schouders. Hiermee wordt de voorhand extra belast. Als het zadel meer op z'n plaats wilt blijven liggen, dan komt de voorhand wat vrijer en kan het paardje zich nog beter verzamelen.

Maar ik weet het... pony's en zadels zijn soms een moeilijke combinatie. (Heb zelf nog foto's van mijn eerste pony en daarop ligt het zadel bijna in de nek van het paardje... zo erg is het bij jou nog niet, hoor. Knipoog )

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:47

Haha, idd Destiny heeft geen schoft, maar een staartriem heeft geen nut want ze is heel gevoelig op haar kont. Ik leg nu gewoon steeds het zadle weer goed als hij schuift maar ik moet nog even met de eigenaar overleggen voor een betere oplossing. Dit is al het 3de zadel dat schuift :S

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:49

Mijn commentaar is dat je iets langere beugels moet, hakken uitdrukken en probeer dan ook gelijk je voeten richting het paard te zetten.. ik weet het , het is moeilijk maar na lange tijd doe je het automaties, je hoofd naar vooren en probeer je handen iets van het zadel te houden

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 18:53

Haha Laura je had gelijk over die handen :p
@ marijkje1990: Ja, dat handen van het zadel houden vind ik soms nog wel moeilijk. bedankt voor je reactie.

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:18

Graag gedaan.. ik had het er ook heel erg moeilijk mee ook met die hakken en je tenen naar je pony wijsen maar naar verloop van tijd doe je het gewoon ook als je lekker aan het rijden bent probeer er gewoon iets meer aan te denken en denk ook dat je in een dikke proef zit ofzo... het werkt teminste bij mij Knipoog

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:20

Dess schreef:
fiekhe schreef:

Dankje, maar als me voeten er wel ooit onderuit komen, kan ik dr dan niet meer op rijden?
Valt te zien hoeveel dat is. Ook al zal je weeg je dan misschien niet te zwaar, lengte is ook een probleem voor een pony. Maar , nogmaals, het gaat nog hoor.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 20:05

marijkje1990 schreef:
Graag gedaan.. ik had het er ook heel erg moeilijk mee ook met die hakken en je tenen naar je pony wijsen maar naar verloop van tijd doe je het gewoon ook als je lekker aan het rijden bent probeer er gewoon iets meer aan te denken en denk ook dat je in een dikke proef zit ofzo... het werkt teminste bij mij Knipoog

Ja ik ga er zeker op letten. Kheb binnekort een onderling dressuurwedstrijdje en een onderlingspring wedstrijd. Daar komen ook wel foto's van.

xx dess

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 19:00

marijkje1990 schreef:

Oke dankje Lachen