Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. je ziet wel véél ergere hoor, dan is dit zelfs nog perfect
fiekhe schreef:Ben het met de commentaar die hier al gegeven is eens (hakken uitdrukken, beugels langer, meer achterhand activeren) . Over dat te groot; ik vind het nog wel meevallen, je komt niet onder zijn buik uit-waarschijnlijk wanneer je beugels langer zijn wel, maar echt veel zal het nog niet zijn. Dus dat gaat nog hoor. je ziet wel véél ergere hoor, dan is dit zelfs nog perfect
![]()

maar ik heb les en idd de achterhand heb ik er niet zo goed bij maar daat zijn we mee bezig . 
.
)
Dess schreef:Valt te zien hoeveel dat is. Ook al zal je weeg je dan misschien niet te zwaar, lengte is ook een probleem voor een pony. Maar , nogmaals, het gaat nog hoor.fiekhe schreef:Ben het met de commentaar die hier al gegeven is eens (hakken uitdrukken, beugels langer, meer achterhand activeren) . Over dat te groot; ik vind het nog wel meevallen, je komt niet onder zijn buik uit-waarschijnlijk wanneer je beugels langer zijn wel, maar echt veel zal het nog niet zijn. Dus dat gaat nog hoor. je ziet wel véél ergere hoor, dan is dit zelfs nog perfect
![]()
Dankje, maar als me voeten er wel ooit onderuit komen, kan ik dr dan niet meer op rijden?
marijkje1990 schreef:Graag gedaan.. ik had het er ook heel erg moeilijk mee ook met die hakken en je tenen naar je pony wijsen maar naar verloop van tijd doe je het gewoon ook als je lekker aan het rijden bent probeer er gewoon iets meer aan te denken en denk ook dat je in een dikke proef zit ofzo... het werkt teminste bij mij
marijkje1990 schreef:Graag gedaan.. ik had het er ook heel erg moeilijk mee ook met die hakken en je tenen naar je pony wijsen maar naar verloop van tijd doe je het gewoon ook als je lekker aan het rijden bent probeer er gewoon iets meer aan te denken en denk ook dat je in een dikke proef zit ofzo... het werkt teminste bij mij