welcome V. gribaldi @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re: welcome V. gribaldi @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:56

Ziet er goed uit Ja

Als hij het bitje zo fijn op gaat zoeken mag je nog iets meer de neus eruit laten komen. Naar je hand toerijden zeg maar. Ik vind het absoluut niet storend voor een 4 jarige, maar het is wel iets waar je nu mee kan gaan beginnen. Dan heb je daar straks veel profijt van Knipoog

Vind het echt een fijn dier die alles mooi lijkt aan te bieden Lachen

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:59

Mooi chique diertje is het geworden. Hoe lang is hij nou al onder het zadel? Dat hij af en toe te diep gaat vind ik persoonlijk geen probleem, zolang hij er maar van achter onder komt en actief is. Jonge paarden lopen soms gewoon wat gemakkelijker wanneer zij iets achter de ll lopen. Als je ze daar eenmaal voor elkaar hebt kun je hem dan wel weer omhoog rijden. Vind het een aansprekend dier!

River_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 10:10

Mooi paardje zeg. Ik vind het er leuk uitzien, veel succes samen. Ja

nico1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 17:36

@vvalar, vorig jaar in april is wellie onder het zadel gegaan, dus nu zijn we ruim een jaar verder (hij heeft ook nog 3,5 maand pauze gehad in de winter)
@trisca, dat wat jij zegt moet ik ook van mijn instructeur, maar ik vind dat nog een hele opgave, maar elke keer gaat het iets beter... soms wil ik ook wel ietsje teveel Bloos

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:40

daar hebben we mijn grote favo van stal:Wellie Knipoog !! Mooie foto`s hoor Annelie Pling ...
gaat het achterwaarts nu steeds beter Knipoog alvast veel succes aanstaand weekend (weer met 3 winstpunten naar huis Knipoog

ben gisteren nog even in zijn stal geweest, hij lag zo te snurken dat ik toch maar even wilde polsen of alles goed ging met hem (maar alles was goed, hij snurkt alleen enorm Haha! )