M 4tal haflingers in Odijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ACSM

Re: M 4tal haflingers in Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 23:12

Nummer 1: Renee met Haron
Nummer 2: Ik= Anne-Charlotte met Mazzel
Nummer 3: Jolanda met Storm
Nummer 4: Renate met Brenda

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:36

Leuk hoor!! Maar Renee, je moet Haron wel wat lichter verven, hij valt een beetje op zo Haha!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 23:41

Gaaf joh! wil ik ook wel met renate Knipoog Is die derde mazzel afstamming van de bosrand?

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 23:46

De 3e (Storm) is een Stravinsky. Deze hengst is nu in Amerika.

moi_gitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 00:16

geweldig al dat blonde geweld Haha! Het geeft echt een heeel erg mooi beeld Lachen

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:55

Ziet er super leuk uit. Bij mijn club rijden er zo'n drie 4-tallen en een 6-tal. Er is wel genoeg concurrentie maar het is niet altijd even leuk als ik het zo bekeek zondag was er een meisje van 12/13 van onze club waar haar individuele proef helemaal fout ging terwijl ze 2e stond voor de selectie en die was dus helemaal over de zeik(heeft ze kei hard voor moeten werken omdat het nooit goed ging en nu eindelijk ging het goed dit seizoen).En liep het een beetje uit omdat zij er nog niet klaar voor was en dan beginnen die viertallen met een hoge eigendunk allemaal te zeiken(ons viertal zou toch nooit eerste worden maar degene die dat wel konden worden begonnen te zeuren). Dan heb ik zoiets van waar is je gevoel gebleven en zitten ze hun leerlingen echt af te snauwen. Dat is toen ook een reden dat ik gekapt ben met mijn pony's met viertal enzo te rijden omdat het gewoon zwaar tegen kan vallen(heel veel haasten).
Maar allemaal haflingers ziet er echt leuk uit Lachen

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 08:17

Dustinlover schreef:
Ziet er super leuk uit. Bij mijn club rijden er zo'n drie 4-tallen en een 6-tal. Er is wel genoeg concurrentie maar het is niet altijd even leuk als ik het zo bekeek zondag was er een meisje van 12/13 van onze club waar haar individuele proef helemaal fout ging terwijl ze 2e stond voor de selectie en die was dus helemaal over de zeik(heeft ze kei hard voor moeten werken omdat het nooit goed ging en nu eindelijk ging het goed dit seizoen).En liep het een beetje uit omdat zij er nog niet klaar voor was en dan beginnen die viertallen met een hoge eigendunk allemaal te zeiken(ons viertal zou toch nooit eerste worden maar degene die dat wel konden worden begonnen te zeuren). Dan heb ik zoiets van waar is je gevoel gebleven en zitten ze hun leerlingen echt af te snauwen. Dat is toen ook een reden dat ik gekapt ben met mijn pony's met viertal enzo te rijden omdat het gewoon zwaar tegen kan vallen(heel veel haasten).
Maar allemaal haflingers ziet er echt leuk uit Lachen

Daar krijg je natuurlijk altijd mee te maken als je in een groep aan de slag gaat e. Je zult altijd met je groep moeten vertrekken, en als er eentje niet klaar is zal de rest ook moeten wachten Lachen. Het gelul van die andere viertallen is ook iets wat je erbij moet nemen, competitiegeest.. Is iets waar je je moeten kunnen boven plaatsen, en dan wordt al dat gelul best wel grappig om te horen Haha!

Volgens mij zit dat achttal en viertal rijden er in België toch nog veel meer in.. Op onze club hebben we een B viertal, en drie achttallen (L, M en Z1). De concurrentie bij de viertallen is meestal wel doenbaar (3/4 tegenstanders), maar bij de achttallen zitten we toch zeker altijd met 9 tot 12 groepen in een ring hoor!